Takeout-week

8 Jan

takeoutweek

Denna vecka lyxar vi till det med takeout! Sushi(från Bonsai, väldigt bra), indiskt(från Mumbai, mums!) och sallad(från Nancy´s, inte alls bra. Kunde lika gärna ha köpt på ICA). Årets första semla har även slunkit ner, har du ätit någon än?

18 svar to “Takeout-week”

  1. Sv: Ja det var nog många som pausade under julen. Du har ju i alla fall lyckats komma igång igen (Y) Det har inte jag :/ Har tappat all lust…

  2. Emma ❥ Olivias mamma 8 januari , 2013 den 19:19 #

    Ja, underbara! Eller hur? Älskar dem också.

  3. kaffehörnan 8 januari , 2013 den 20:16 #

    Vad smarrigt de ser ut

  4. Jeanette 8 januari , 2013 den 20:20 #

    Så skönt att slippa laga mat 🙂 Åh en semla! Inte ätit någon ännu men det får nog bli snart!

  5. Isabelle 8 januari , 2013 den 21:56 #

    Bra hämtmat är ju inte helt fel! 😀

    Kram!!

  6. Fina Frun 9 januari , 2013 den 10:48 #

    Oh en hel vecka med take-out? Vilken bra idé! Japp, en semla har hunnit slinka ner och fler lär det bli 😉

  7. vivi 9 januari , 2013 den 11:20 #

    Hejhej !
    Först och främst tack för din supergulliga kommentar !! ❤
    Blev så himla glad!

    Åh avd mycket gott, längtar till en Semla… får bara vänta lite. Ska försöka ha sockerstopp månaden ut för jag behöver rensa ut kroppen lite, men sedan blir det semlor i massor !! Får iof erkänna att jag totalfuskade igår då jag åt lite nougat, men det är bara att försöka igen 😛

    Såg temant där nedan nu, ska försöka hinna med det, men det är väldigt mycket nu med nya jobbet och allt annat, det är inte mycket energi man har över till annat. :/

    Kramar !!

  8. Sofia - ett bättre du 9 januari , 2013 den 11:50 #

    Ahh, sushi…. guuuud vad jag vill ha sushi!

  9. Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen 9 januari , 2013 den 13:42 #

    Inte tagit första än.. men är grymt sugen

  10. Tessie 9 januari , 2013 den 17:19 #

    Ohh, måste börja tänka på mat kände jag när jag läste ditt inlägg! 🙂 Jag vill även passa på att önska dig en god fortsättning så klart! 🙂

    SV;
    Tack så mycket. Ja, i bland får jag till bilderna rätt bra. Man vet ju själv vilka vinklar man ser bra ut i så att säga 🙂

    Kram

  11. Sofia 9 januari , 2013 den 19:26 #

    Åh massa gott! 😀 Jag blev så sugen på semla när du la upp den där på instagram så jag gick och köpte mig en då. 😉

  12. Pernilla 9 januari , 2013 den 19:27 #

    Åhh för nog ta och köpa semlor snart, så sugen jag blev 🙂

    Ha det fint, kram kram!!

  13. Under mina lockar 9 januari , 2013 den 22:09 #

    Oh, så gott! 😀 Föreslog hämtpizza här ikväll, eftersom vi alla är helt slut av förkylningar, men maken röstade ner mig och ställde sig vid spisen. Hehe. Födelsedagståget är troligtvis köpt i en leksaksbutik i Halmstad (present). Men har sett sådana på många olika ställen. 🙂 Kram

  14. elinn 10 januari , 2013 den 02:51 #

    ja visst kan det, älskar tjejer som vågar tatuera sig mycket! 🙂

  15. anniepiie 10 januari , 2013 den 11:31 #

    Jaa, jag åt en semla i förra veckan. Mums!! 😀 SV: Jaa, längtar tills allt blir klart! Ska sedan få det som en rutin att träna lite varje kväll!! 🙂 Jaa, jag kan nog hålla med lite om att det inte var samma wowkänsla som tidigare år. 😛 Men en sprakande show är det verkligen!! 🙂 Ha de bäst!! Kramis

  16. sockenvagenssota 11 januari , 2013 den 12:08 #

    Sushin såg grymt god ut, så avis!!! Finns inget ställe med sushi här i obygden… Men semla kan det nog snart bli iaf! Kram och trevlig helg!

  17. MW design 11 januari , 2013 den 21:28 #

    Åh så gott med sushi!

  18. Maria husetfullt 12 januari , 2013 den 23:16 #

    Semlor som är så gott. Ännu har jag inte hunnit äta någon.

Kommentera

