Bild

Sockersöt vår

5 Jan

hmhome

8 svar to “Sockersöt vår”

  1. Pernilla 5 januari , 2013 den 14:09 #

    Åhh nu längtar man efter våren, tokig man är 🙂 Julen har ju precis tagit slut nästan….

    Hoppas ni har en bra helg, kram kram.

  2. rhulth 5 januari , 2013 den 17:42 #

    Hihi, kul att du kunde använda H&M produkterna för lite inspiration till detta inlägg :).

    Sv: Jag tränar styrketräning just nu, borde försöka komma igång med konditionsträningen också, innan jag börjar tycka att det är för varmt ute :P. E har hjälpt mig att sätta upp träningschema och sådär.

    Kul att du gillade sakerna på H&M, de har väldigt mycket fint just nu, lite farligt. Jo, jag såg att ni höll på med renoveringen av köket, såg på Instagram. Men jag är väldigt dålig uppdaterad, är lägenheten här i Stockholm nu alltså, eller hur ligger det till?

    Kul att höra att Elsas första jul blev bra och nyåret också. Vi tog det också rätt så lungt faktiskt. Firade jul med E och hans mamma, då mina egna föräldrar var bortresta. Men jag firade med dem den 11:e istället, så jag har fått mycket jul i år. 😉

    Åh, det vore jätteroligt med en fika med fikadrottningen själv ;).

    Kram på dig

  3. sockenvagenssota 5 januari , 2013 den 20:41 #

    Mmm… vilken härlig inspiration, nu til lvåren vill man ju ha pesteller, jag har en duk med cupcakes på som brukar få komma fram, liksom lite burkar å retro termosar å annat i köket, en härlig färgklick i min annars neutrala inredning 😀 Hoppas du har en fin trettodagsafton ❤ KRAM

  4. Anniepiie 5 januari , 2013 den 22:31 #

    Åh vilken inspo till våren! Love it!! 🙂 sv: jag har kollat vs-showen på youtube men då är det utan svensk text! :p vet att den visas igen på måndag nu kl 22.00 i femman! 🙂 min jul var perfekt, även nyår. Nu längtar jag till våren, mer min årstid, gillar att det går mot ljusare tider igen!! 😀 kram

  5. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 5 januari , 2013 den 23:51 #

    Åh det finns så mycket sött och fina saker. Gillar förklädet lite extra mycket där:)

    Nej jag blir så arg på mig själv att jag inte fotade mer, men det var i stort sett julafton som var bra vinterväder (och då hade jag ju inte direkt tid att vara ute och fota) resten av dagarna så började det regna även i småland, så jag är så tacksam att jag gick en fotopromenad på julaftons morgon annars hade jag inte haft några snöbilder alls.
    Jo jag håller med dig, det ska bli fint med vår och värme. Håller tummarna för en riktigt fin vår i år.

    Nja, så mycket sömn blev det inte, så är väldigt trött nu, förhoppningsvis somnar jag tok snabbt sedan:)

    Kramar

  6. Ida 6 januari , 2013 den 21:18 #

    Mycket fint!
    Blev förälskad i löparen & förklädet 🙂

  7. Matilda 6 januari , 2013 den 21:37 #

    Förklädet är så bedårande! 🙂

  8. Malin Aurora 6 januari , 2013 den 22:39 #

    Åh vilket underbart förkläde!

Kommentera

