Kokboksutmaningens bidrag, En julsaga

30 Dec

Ansibecki- Fattigmansgodis och Fattiga riddare

Millas Hälsoblogg- Doppelimpor och Wienernougat

Mårtenssons kök- Kanderade äpplen

7 svar to “Kokboksutmaningens bidrag, En julsaga”

  1. Linda-Mamma till Alfred 30 december , 2012 den 20:56 #

    Åh önskar er ett riktigt gott nytt år!

  2. Mamma till William och Wilma 30 december , 2012 den 21:09 #

    Gott slut coh gott nytt år i förskott söta..kram kram

  3. Helena 30 december , 2012 den 23:43 #

    Du har världens gulligaste lilla Elsa ❤ ! Åh; vad jag önskar jag bodde närme er för då hade jag kommit och hälsat på er!

    Jag är ju barnsligt förtjust i att få paket i alla storlekar, modeller, hårda, mjuka och allt vad det kan vara! Det är såå spännande. Kanske har hänt vid några tillfällen att jag har fått presentkort. Inte så dumt att få om man önskar sig något speciellt eller om inte någon kommer på något att köpa. Jag vill gärna ha en tanke bakom mna julklappar och presenter som jag ger bort:)

    Nu i nyår firar jag i Jönköping hos Matilda. Vi är bortbjudna på nyårsafton både på eftermiddagen och kvällen så det blir en "tuff" dag. På förmiddagen tänkte vi ta en sväng i några affären och se om vi gör några fynd. Alltid kul att shoppa tillsammans! Har du gjort några reafynd?

    Vad händer för er i nyår! Jag önskar dig ett fantastiskt nytt år med en blandning av allt gott man kan önska sig för att vara lycklig och nöjd med livet! Bästaste kramar<3

  4. Marie 31 december , 2012 den 07:45 #

    Sällan jag dregglar efter att ha kikat in här då haha!

  5. Clara Ringqvist 31 december , 2012 den 09:46 #

    Tack snälla fina du! Jag gör dem med en plattång som jag vrider och drar genom håret!

  6. Vivi 5 januari , 2013 den 12:35 #

    Jag lyckades tyvärr missa utmaning denna gång, attans! Det har väl varit lite mycket helt enkelt med allt strul på jobbet osv.
    Kommer du pausa 2013 eller köra med ny utmaning ?
    Du har ju i vilket fall så många musmisa recept man vill proa på ;P

    Nyår verkade ju bra iaf & hoppas allt går bra med köket nu !

    Många kramar !!

  7. milla 5 januari , 2013 den 14:47 #

    Vad smarriga recept
    Vad kommer det bli för tema i Januari?

Kommentera

