Bild

Reafynda i mellandagarna

28 Dec

reafynda

5 svar to “Reafynda i mellandagarna”

  1. Helena 28 december , 2012 den 13:43 #

    Har du gjort några reafynd! Igår var jag inne i stan men jag hittade bara en tröja. Sen blev det bara byte av ett par julklappar. Det var konstigt men jag hade ingen shoppinglust alls och kände mig helt nöjd med allt jag har. Ovanligt känsla men riktigt skön:)

    Ha ett bra slut på 2012! Kramar ❤

  2. Jeanette 28 december , 2012 den 20:07 #

    Fatet från Kastehelmi hade jag gärna haft! Har knappt varit ute på någon rea ännu.. men blir kanske en runda imorgon!

    Ja så mysigt det var med deras första jul! Julen fick en helt annan betydelse 🙂

  3. Jenny - mammaliv i Nashville 28 december , 2012 den 21:20 #

    Ååhh en såndär retrovåg har jag alltid önskat mig!! Dom är såå fina!

  4. kajsa johansson 29 december , 2012 den 00:19 #

    Det är kul att fynda i mellandagsreorna!!

  5. rhulth 29 december , 2012 den 01:37 #

    Jättefina REA saker, jag ska faktiskt våga mig ut och kolla lite på stan imorgon.

    Sv: Hej, jag har saknat dig och dina kommentarer också! Det har bara varit så mycket med plugget, men nu har jag faktiskt varit ledig ett tag och det känns skönt, dock måste jag erkänna att jag inte har gjort vidare mycket alls, mest slappat, men det har känts så bra. Hur har du haft det, första julen med lilltjejen, det måste ha känts jättebra? <3.

    Jag tänkte faktiskt på dig igår när jag kollade igenom H&M's nya Spring Catalogue, på deras Home-avdelning fanns det mycket som jag tror går i din smak, ifall du inte sett det själv så kan du kolla dessa länkar:

    http://www.hm.com/se/product/05026?article=05026-A
    http://www.hm.com/se/product/04853?article=04853-A
    http://www.hm.com/se/product/04543?article=04543-A

    Sedan fanns det söta babysaker också som denna nappflaska:

    http://www.hm.com/se/product/03903?article=03903-B

    Hoppas att allting är bra med dig och att Julen varit superbra, vad ska du/ni hitta på på Nyår?

    Kram!

Kommentera

