Pepparkaksgubbeformar

19 Dec

Flera av er undrade var jag köpt mina formar till mina mjuka pepparkaksgubbar. Tyvärr kan jag inte hitta exakt de formarna men det finns andra att köpa!

  • Blå form, barnensrum.se 60 kr
  • Stor teflon, cacas.se 249 kr
  • Stor silikon, hjshop.se 249 kr

pepparkaksgubbe

3 svar to “Pepparkaksgubbeformar”

  1. Lisa 19 december , 2012 den 09:35 #

    så fina de är.

    kram på dig

  2. elinn 19 december , 2012 den 10:28 #

    ja den är grym! 😀

    va gärna med i min nya veckans blogg tävling! 🙂

  3. Carro 20 december , 2012 den 10:25 #

    Men så fina!

    jag ska fortsätta att jobba som optiker, bara i en ny butik och stad =)

Kommentera

