Iittala Kastehelmi

18 Dec

Just nu har älskar jag Iittalas serie Kastehelmi! Jag vill ha allt i det vackra glaset. Skålar, fat, ljuslyktor, tårtfat etc. Jag har aldrig varit så förtjust i glas tidigare men detta är ju så dekorativt att man inte kan annat än älska det! Att RoyalDesign dessutom har rea på dessa gör det ännu mer oemotståndligt .

iittala

8 svar to “Iittala Kastehelmi”

  1. Sofia - ett bättre du 18 december , 2012 den 12:29 #

    Så snyggt!

  2. Leila 18 december , 2012 den 12:56 #

    Hej vännen!
    Åhh så mycket fint 🙂 Håller med dig om att man vill ha allting!
    Nej, vattenskada är absolut inte kul!, tog det lång tid innan allting blev färdigt hos din mamma?
    Som tur är vart ingenting av värde förstört och det känns jätteskönt, som det ser ut nu kommer de på torsdag och börjar riva! Tänkte först vänta tills efter jul, men eftersom vi ska fira julafton hos mormor o morfar så tänkte jag att det är lika bra att de kommer igång så fort som möjligt istället.
    Ja men absolut, vi får checka av och hitta någon bra dag då vi kan ses 🙂 Skulle vara riktigt kul!
    Har du några planer för den här dagen? Jag och pojken ska ut o trängas bland folk o handla våra julklappar (ingen framförhållning här inte)…hehe
    Var rädd om dig vännen! Kramar

  3. Nathalie 18 december , 2012 den 16:05 #

    Åh jag älskar också serien! Har två ljuslyktor!

  4. Liw 18 december , 2012 den 20:51 #

    Håller med, gillar också serien 🙂 har två ljuslyktor än så länge 😉

    Sv; tack, jag är nog nöjd jag med, med designen 🙂

  5. Clara Ringqvist 18 december , 2012 den 23:47 #

    Ja de är verkligen fina!

  6. Hanna 19 december , 2012 den 07:12 #

    Åh så fint!

  7. Katarina 19 december , 2012 den 11:07 #

    Har klickat på dessa ett antal gånger. Gillar massor!

  8. Jeanette 19 december , 2012 den 11:41 #

    De är så fina! Tänder mina ljuslyktor varje kväll! 🙂 Skålarna hade jag gärna haft också..

Kommentera

