Jultävling 4, vinn ett valfri te!

16 Dec

jultävling4

I samarbete med TeFrossa tävlar jag ut ett valfritt te till någon av mina läsare. De har en mängd olika teer, svart, vitt, rött, grönt och specialteer. 

Allt du behöver göra för att vinna ett te är att:

  • Gilla TeFrossa på Facebook
  • När njuter du helst av en kopp te? Svara i en kommentar nedan.

Tävlingen pågår till 23 dec kl 15.00

 

6 svar to “Jultävling 4, vinn ett valfri te!”

  1. carrå - mamma till Isabella och Evelina 16 december , 2012 den 12:19 #

    Ja vi tänkte precis samma 🙂

  2. Helena 16 december , 2012 den 23:03 #

    Jag vill gärna vara med och tävla och vinna igen…hihi:) Har gillat på fb!

    Jag dricker te flera gånger om dagen med det absoluta bästa teet är på kvällen efter middagen när jag har plockat undan all disk och kan krypa upp i soffan med en kopp rykande varm te i favoritkoppen och känna att nu är det min stund att njuta och koppla av.

    Hoppas ni haft haft en fin tredje advent! Många goa kramar

  3. kokoskakan 17 december , 2012 den 17:23 #

    Jag älskar teet på kvällen, i soffan bredvid maken, när friden har sänkt sig över hemmet. Barnen sover, det är hyfsat undanplockat, vi har tänt ljus och diskmaskinen surrar hemtrevligt i bakgrunden.
    Vi tittar på ”The Big Bang Theory” eller Solsidan eller ”Lykke” eller något annat mysigt och sitter tätt, tätt ihop!

  4. kajsa johansson 17 december , 2012 den 17:39 #

    Jag är med!

    Så här års när det är lite kyligt ute njuter jag som mest av en kopp te när jag kommit ut ur duschen efter att jag varit i stallet! Gärna framför tvn, och en macka eller något annat gotteligott 🙂

    Har gillat på facebook!

  5. Jessica Hellström 19 december , 2012 den 08:48 #

    Gillar Tefrossa på facebook!

    Älskar att bjuda eller bli bjuden på en kopp te – tycker om sällskapet och de goda tillbehören så som bullar, kakor och bakelser. Sen är det godare att dricka te borta än hemma – för då får man smaka sorter som är helt nya för en, och upptäcka nya favoritteer!

  6. Ida 19 december , 2012 den 16:42 #

    Jag är med & hoppas på tur igen =)

    Gillar på FB – Idaa Vinterstorm.

    Jag gillar att njuta av en kopp te efter en lång arbetsdag, nybadad & bara mysa i soffan med en god bulle till! =)

Kommentera

