Testfredag v 50: Loka Vintersmak

14 Dec

lokavinter

Bättre sent än aldrig, här kommer denna veckas test! En lite udda men rolig vinternyhet, Loka Vintersmak. Vad de medan med vintersmak är äpple och kanel. Det smakar helt enkelt som att dricka äppelpaj! Låter lite udda men förvånandsvärt gott. Jag gillar den verkligen även om jag kanske inte kommer köpa den fler gånger. Rolig vinteredition!

7 svar to “Testfredag v 50: Loka Vintersmak”

  1. Katarina 14 december , 2012 den 18:03 #

    Jag tyckte den var god! Sa just då jag drack den att vi kan servera den som efterrätt 🙂 Nyttigare haha!

  2. Therese - Sockenvägens Söta 14 december , 2012 den 18:15 #

    Jag tyckte eftersmaken var ruggig, konstgjord och fadd, men smaken är som baken, tur det! KRAMIS ❤

  3. Fina Frun 15 december , 2012 den 11:33 #

    Jag dricker massor av LOKA och den där smaken gillar jag 🙂

  4. Leila 15 december , 2012 den 11:52 #

    Hej vännen!
    Flytande äppelpaj låter inte helt fel 😉 Hoppas att allting är riktigt bra med dig! Har du hittat på någonting skoj den här helgen? Kramis

  5. Tessie 15 december , 2012 den 21:16 #

    Denna har jag inte än provat, kanske blir det vid nått bra tillfälle! 🙂

    sv; Tack så mycket 🙂 Tagit den bilden själv. Ne, jag var med i 1 utställning där i januarie, men sedan dess har de ej varit mer. Fotar själv nu. Inte lika rädd att stå naken eller med mindre utan kläder framför kameran så att säga. Det blir dramatiska, vackra bilder.. Konst!

    kram

  6. william 16 december , 2012 den 19:42 #

    gott:D

    SV; det var ritkigt mysigt:D

  7. Erica 18 december , 2012 den 12:19 #

    Den gillade jag verkligen, och jag har redan köpt den flera gånger. 😀

    Oj, nu har jag inte skrivit till dig på länge igen. Tiden drar så lätt iväg. Men du ska veta att fast jag kan vara dålig på att kommentera ibland så läser jag fortfarande aktivt din blogg. 😀

    Hur känns allt så här inför julen då? Jag kan knappt förstå att det är mindre än en vecka kvar till julafton. 😛

Kommentera

