Bild

Inspo, julgodis

13 Dec

luciabildkälla: weheartit.com

 

14 svar to “Inspo, julgodis”

  1. Jenny - mammaliv i Nashville 13 december , 2012 den 13:28 #

    Men hur SÖTA är inte jordgubbsnissarna?? 🙂 åh!!

  2. Vivi 13 december , 2012 den 13:43 #

    ÄLSKAR de små pepparkakshuset, heltplötsligt blev jag sugen på att baka pepparkakor !! 🙂
    Får se om en deg smyger sig ned i kassen när jag handlar idag (för jag hinner inte göra egen deg, annars är ju det 1000 ggr bättre )

    Vi får vad som händer nu, men denna veckan kommer jobbet nog redas ut lite grann
    Kram

  3. Sandra- Mamma Till Vilgot 13 december , 2012 den 15:56 #

    Men åhh vad jordgubbarna och polkarenarna va söta!!
    Hoppas allt är bra med er!

  4. Jeanette 13 december , 2012 den 21:09 #

    De små pepparkakshusen var ju helt underbara men vilket pill att få till de! 🙂

  5. Caroline 13 december , 2012 den 21:33 #

    Gud, så fina bilder! Älskar de små söta pepparkakshusen! Oj oj oj! 😀

  6. Maria - mamma till Liam ☆ 14 december , 2012 den 08:32 #

    Nämen åh så mycket fint! Tror dock aldrig att jag skulle få till sådant fint pyssel själv :p

    Ja var superkul att ses! 🙂

  7. Mia 14 december , 2012 den 10:03 #

    Vilka sjukt vackra saker en del kan göra, blir alldeles häpen – trädet är ju som hämtad ur en sagobok.

    Ja hoppas det smäller till nu, la till fraktfritt nu också och då hände lite till. Samt att Johannas reklamkampanj nog gav lite resultet, hon länkade från sin blogg och så la hon ut på FB i alla bloggsidorna – sötöra är hon tycker jag minsann. Tänk va goa människor man träffat live via bloggen ändå ♥ och även dem man bara träffar i cyberrymden som bor lite avlägset.

    Fredags- och helgkramar!

  8. Carro 14 december , 2012 den 12:30 #

    Så mkt fint och nomnom:it! haha.

    aa men jag tycker alal glöggmuggar är för små egentligen XD

  9. De är så söta de där tomtarna! Har faktiskt sett färska jordgubbar i affären, trodde inte det fanns så här års! Så man skulle faktiskt kunna göra dem 🙂

  10. Alexandra - Pysselmaniker 14 december , 2012 den 14:42 #

    Men WOW! Jag vet inte vad jag älskade mest, jordgubbarna, de små pepparkakshusen eller det fantastiskt pyntade trädet (måste väl vara en dröm för alla barn?). Cake-pops hoppas jag att jag får tid att prova på att göra nästa år, de verkar himla kul!

  11. kajsa johansson 14 december , 2012 den 16:18 #

    Om du vill ha en riktigt bra sida med julinspirerande bilder kan jag rekommendera denna http://w-i-n-t-e-r-w0nderland.tumblr.com/ 🙂

  12. Pernilla 14 december , 2012 den 19:35 #

    Såå söta dem små husen var 🙂

  13. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 14 december , 2012 den 20:26 #

    Underbar inspiration. Usch det är nästan hemskt att det snart är julafton, känns som jag inte hunnit med så mycket julmys i år som jag hade velat haha. Alltid denna dumma stressen.
    Nå, hur går det för er i Sthlm, börjar ni komma någorlunda i ordning?
    Kramar

  14. Marie 15 december , 2012 den 12:55 #

    Älsk-älsk-äääälskar de små husen som man har på varma chokladkoppen! Så fint!!

Kommentera

