Bild

Julklappstips, lyx

11 Dec

julklappstipslyx

5 svar to “Julklappstips, lyx”

  1. elinn 11 december , 2012 den 14:52 #

    härligt hörredu! 😀
    med mig är det kanoners, jag är lite trött bara 🙂

  2. jenny - mammaliv i nashville 11 december , 2012 den 20:51 #

    Glassmaskin är högt upp på min lista! 🙂 Vore inte tokigt att vispa ihop egen glass i tid & otid 😉

  3. Johanna 12 december , 2012 den 10:44 #

    Fina saker, är dock klar med mina julklappar =)

    Ja mia är underbar, jag hoppas du får träffa henne och hennes man är med super trevlig ! 🙂

  4. Pernilla 12 december , 2012 den 10:50 #

    en sån där glassmaskin som man slipper frysa skålen innan vore ju nåt 🙂 jag har ju en men den tar ju mycket plats i frysen när den måste stå där 24 timmar innan… och så måste man ha framförhållning vilket inte riktigt är min grej, haha.

  5. Emma 13 december , 2012 den 10:28 #

    Åå juicepressen hade ju vart nått! Tack för tipset:) /Emma

Kommentera

