Vinnaren i jultävling 3

10 Dec

Nu är min andra jultävling avslutad! Den lyckliga personen som vann en valfri fyll-i-bok är Helena!

Ett mail är skickat och snart är vinsten hos dig!

Ett svar to “Vinnaren i jultävling 3”

  1. Helena 11 december , 2012 den 22:16 #

    TACK snälla du! Vad glad jag blev att just jag vann en bok:D

    Vad bjöd du på för gott till fikat? Jag har tänkt att det ska bli något enkelt bak i morgonkväll. Jag orkar inte med så mycket på kvällarna här hemma. det är mest vardagsbestyr som tiden går åt till.

    Tänk vad roligt det vore att träffa några bloggvänner live! En idé som är värd att fundera mer på:) Kramar

Kommentera

