Bild

Julklappstips, mellan

3 Dec

11 svar to “Julklappstips, mellan”

  1. Pernilla 3 december , 2012 den 13:01 #

    Aldrig fel med lite tips 🙂

    Låter som ni också haft en bra helg, mysigt att baka tillsammans.

    Ha det bra, kram kram.

  2. cassie 3 december , 2012 den 14:07 #

    SV: ja det e turdet det att det e formar xD
    Jo det gick bra men konstigt nog sålde jag bara 4 st cake pops av 44st och typ hälften av choklad godiset :/ Sen så gick nästan allt julgranspynt åt men det blev förfrågningar om tomtar sen när dom var slut. så fundera på vara med nästa år igen fast med en kompis och då blir det att göra lite mer tomtar xD Hade jag blivit av med allt så skulle jag få in 1500 typ men fick in 717kr och då var det typ bara på origamin så jag e jätte nöjd för att vara första gången påen marknad med det 🙂 Bilder på alla nya figurer komme rupp under dagen och det finns några kvar man kan köpa
    http://www.tredorigami.blogg.se

  3. sockenvagenssota 3 december , 2012 den 14:53 #

    Vilka bra tips, den där retro vågen hade gärn fått bo i mitt kök… KRAM!

  4. johanna 3 december , 2012 den 19:34 #

    Ja det är en riktigt bra film 🙂

  5. Sv: joo då, julskyltningen piggade upp 🙂 Sen märkte jag dock att min bil är helt död :/ Det hatar nog kyla lika mycket som mig 🙂

  6. Emelie - Emelies Christmas 3 december , 2012 den 20:20 #

    Så fina prylar! Blev lite kär i vågen 😛 hehe

  7. Becka [fotoblogg] 3 december , 2012 den 21:44 #

    Jättebra julklappstips!
    sv: Åh det var verkligen smarrigt, hihi. Lyxigt, underbart! 🙂

  8. elinn 4 december , 2012 den 01:06 #

    Hej och sorry för sent svar, jag har inte bloggat så mycket så har heller inte haft tid att svara på kommentarer.
    Hur är det i snövädret? 🙂
    Längtas det till jul?
    Kram

  9. Jeanette 4 december , 2012 den 09:51 #

    Så fina tips! Tårtfatet från jellybean har vi i vitt, jättefint! 🙂

    Blev den stickade newbie-overallen i åkpåsen igår, så kallt det var!

  10. Sanna 4 december , 2012 den 10:17 #

    Den där vågen har jag önskat mig av min pojkvän. Tycker den är superfin! Skulle helst ha den i i rosa men då min kitchen aid är i blå tror jag att jag vill matcha och ta en vit.

  11. Heidi 4 december , 2012 den 11:45 #

    Sv. Det är säkert skönt med utrymme. Inte vill man bo i allt för litet då var och en vill ha sitt utrymme. 🙂
    Hoppas du får lägenheten inrett som du vill ha det. 🙂
    Allt är bra med mej.
    Kram!

Kommentera

