Vinnaren av Juleskum

2 Dec

En vinnare är utsedd, den lyckliga som vinner en påse Juleskum Vinteräpple är Lottizdays- Fotograferande fyrbarnsmamma! Hoppas du och familjen kommer tycka om årets smak!

2 svar to “Vinnaren av Juleskum”

  1. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 2 december , 2012 den 23:08 #

    Mailade tidigare idag. Tack snälla 🙂

  2. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 3 december , 2012 den 12:27 #

    Haha massa snö är väl att ta i, det är bara ett tunt tunt lager, men jag hoppas att det fortsätter snö så det blir massor:) Haha, jag som inte brukar vilja ha snö, men i år vill jag verkligen det.
    Ja, man minns ju själv hur glad man var när man var liten och kunde vara ute i snön hela dagarna:) fast nu för tiden känns det inte som om barn är ute och leker på samma sätt som jag gjorde när jag var liten.

    Eller hur, extra plåtar är aldrig fel att ha:)
    Stor kram

Kommentera

