Inspo, julbordsdukningen

29 Nov

bildkälla: weheartit.com

 

11 svar to “Inspo, julbordsdukningen”

  1. Vivi 29 november , 2012 den 13:10 #

    Åh vad fint !!! Kanelstänger är ngt jag gillar att julpynta medm det blir så fint!
    Jag ska göra det sista på mina julgrupper och sedan lägga ut foton tänkte jag, gör oftare sådant är att ordna med dukningar faktiskt.
    Julpyntet ska vara framme på söndag, ALLT :p
    Utom granen, den väntar jag med.
    Jag brukar också äta min första pepparkaka och dricka glögg första gången på 1:a advent *mysmys*

    Kram!!!

  2. Lovisa 29 november , 2012 den 13:19 #

    Tack<3 mina absolut favoritskinnbyxor=) Älskar dem!
    Finns det något finare än julpynt och fina juldekorationer eller? Man får ju aldrig nog=)

  3. Emelie - Emelies Christmas 29 november , 2012 den 16:51 #

    Åhh så fint!

  4. cassie 29 november , 2012 den 17:18 #

    SV: ja det e helt rätt ^^ men snöflingorna e inte det. det e fondant och marken och figurerna och granen e marsipan ^^ Idag var jag tvungen att göra ett till så det kommer bild på det med. Tack 🙂

  5. Mårtenssons kök 29 november , 2012 den 17:58 #

    Vilka fina inspirerande dukningar, pepparkakshusen var ju läckra att duka med!

  6. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 29 november , 2012 den 22:01 #

    Vad fint, men stil är mest den mittersta bilden så den skulle jag kunna tänka mig till jul, men så där duktig på att duka är jag inte så det får duga så som jag alltid gör 😉
    ————————————-
    Pågående tävlings hos mig:
    http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

  7. Susanne 29 november , 2012 den 22:39 #

    Det röda rummet m öppen spis önskar jag mig i julklapp av tomten… 😊

  8. Isabelle 29 november , 2012 den 22:59 #

    Åh, vad jag längtar till julen!! 😀

    Det är en ljuslykta från Åhléns som jag satt hyacinten i, gillar att man kan se den fina löken! 🙂

  9. Clara Ringqvist 29 november , 2012 den 23:40 #

    Å så fina och juliga bilder!

  10. Pernilla 30 november , 2012 den 13:15 #

    Åhh så fina bilder, så mysigt med julen 🙂

    Hoppas ni får en trevlig helg och en mysig första advent. Kram kram

  11. Sofia 1 december , 2012 den 13:20 #

    Fint! Åh vad kul det är med fina dukningar och sånt. 🙂

Kommentera

