Jultävling1, vinn Juleskum Vinteräpple

26 Nov

Gisses, hur kan man glömma bort att blogga?? Speciellt när jag skulle ordna julens första tävling igår. Men men, det får bli idag istället!

Idag startar jag den första jultävlingen jag tänkt hålla i under december. Denna vecka har du chans att vinna en påse av årets juleskum, Vinteräpple. Ett skumgodis som enligt mig är otroligt mumsiga och fräscha i smaken. Har du inte provat juleskummet än har du chansen att vinna en påse nu!

Tävlingen pågår till och med den 1 december kl 20.00 och allt du behöver göra är att;

  • Gilla Fika med Eleonore på facebook!
  • Vilket julgodis är ett måste på julbordet? Svara på frågan i en kommentar och säg att du är med i tävlingen!
  • Dela bilden nedan i ett inlägg i din blogg(inget måste, men är en fördel)

17 svar to “Jultävling1, vinn Juleskum Vinteräpple”

  1. Ida 26 november , 2012 den 12:44 #

    Jag är med! =)
    Gillar på FB – Idaa Vinterstorm.
    Kan inte vara utan praliner, gjorda av vit choklad.
    Tipsat i min blogg ; http://vintersaga.blogg.se/2012/november/juleskum.html

  2. jenny - mammaliv i nashville 26 november , 2012 den 16:58 #

    Just julskum är ju ett måste!!
    Kan tyvärr inte vara med & tävla men jag delar med mig av min favorit ändå 😉

  3. teabird 26 november , 2012 den 18:06 #

    hihi vad kul!

  4. Pernilla 26 november , 2012 den 20:21 #

    Jag gillar redan på FB 🙂

    Julgodis som är ett måste på gottebordet är mozartkulor!!

    Ja det var verkligen skönt med egentid, behöver man då och då. Får ni unna er sen när ni känner att ni och Elsa är redo för det.

    Kram kram

  5. Petra Carlson 26 november , 2012 den 20:23 #

    Petra Carlson på Facebook 🙂
    Måste säga choklad. Men går liksom inte att nämna endast en, skulle ju vara förolämpande mot de andra gobitarna ;), så . . . CHOKLAD!

  6. Maria - mamma till Liam ☆ 27 november , 2012 den 08:35 #

    haha ja jag har också byxor som jag har svårt för att komma in i! svårt att träna bort höfter…

  7. Anneli Pettersson 27 november , 2012 den 08:56 #

    jag gillar på facebook.
    Knäck är min favorit på julbordet!

  8. tess 27 november , 2012 den 09:58 #

    Ja de va roligt att vi fick den hjälpen det kändes speciellt. Men hon har funnits med i mitt liv i säkert 30 år nu… älskar hennes texter.

  9. Sv: Nee precis, klart är det sista man tänker. Jag bytte efternamn för ca 2 årsedan. Och när vi skulle skriva in mig på akuten så sa mamma fel namn till och med, så hon var lite chockad hon med 😉
    Nee men det är Sverige vi bor i. Här är folk rädda för att hjälpa till..
    Nix, inga kläder än. Får jag inget sms eller någon lapp om att de är på Ica idag så ri nger jag! Nu är jag arg! 😉

  10. Cecilia 27 november , 2012 den 13:54 #

    Jag gillar sidan 🙂

    Och det som måste finnas är valnötter och toffife 🙂 Namnam

    Ja att ha lite att göra är sällan fel, dagarna går lite fortare då. Idag ska jag endast jobba två timmar, men ser det som bättre än inget å så ska jag klippa en tjej här om en timme =)
    Jag gick till frisören och rådfråga igår men fick inget jättebra svar men, det går allt bra ändå =)

    Okej okej, hade ni flyttat från Karlskrona till Stockholm? Eller har jag fått det helt om bakfoten?

    Kram

  11. sofie mumsfillibaba 27 november , 2012 den 22:11 #

    Gillar på fejan!
    Knäck måste finnas på jul. En klassiker som hängt med i alla år!

    • ann-sofi 27 november , 2012 den 23:25 #

      jag gillar risgrynsgröt med kanel och socker och julgodis med vill vara med och tävla

  12. Monia - mamma till Tuvalie 27 november , 2012 den 23:29 #

    Jag är med 🙂 Gillar på fb med namnet Monia Sundgren.

    Vi har en lite annorlunda tradition , och det är att det bjuds på Marabou mjölkchoklad på julen. Det är ett måste! Och det måste vara just mjölkchokladen, ingen annan 😉

  13. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 28 november , 2012 den 11:53 #

    Jag är med. Har gillat på facebook som Lottiz Törnqvist.
    Självklart måste det finnas en Alladin/paradis ask på gottebordet under jul, men därefter kommer skumtomtarna.
    Lagt in bilden i min tävlingsblogg här: http://lottizdaystavlingar.blogg.se/2012/november/tavlar-om-lite-julskum.html

  14. Liie - Smygstartat Julkalendern! 29 november , 2012 den 00:21 #

    Jag har gillat! Något jag inte vill vara utan är hemmagjorda små marsipanbollar doppade i choklad, det hade vi alltid när jag var liten och de hänger med än 🙂

  15. Carola L 30 november , 2012 den 21:07 #

    Juleskum…. och knäck gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/juleskum.html

  16. Sanna 30 november , 2012 den 23:18 #

    Vill gärna vara med och tävla.
    Har gillat på facebook
    Knäck kan jag bara inte vara utan under julen
    Har delat på facebook, hoppas det går lika bra som på blogg

Kommentera

