Lördagstips v 47

24 Nov

Om en vecka, nästa lördag och det är dags för alla julkalendrar. Här är ett tips på en lite mer vuxen kalender. A guesthouse Gotland, har gjort en härlig Tekalender. Du får 24 påsar med olika teer för 2 personer/koppar. Perfekt sätt att förnya teet på morgonen eller till kvällen, få lite tips på goda teer. Klicka in på deras blogg för att läsa mer om hur du kan få köpa kalendern!

Andra roliga julkalendrar:

Leilas julkalender– Erbjudanden, julklappstips och nyheter som du får till mailen varje dag fram till jul.

Chokladfabrikens chokladkalender– Den godaste chokladkalendern på marknaden, välj mellan en mörk Fairtrademärkt Valhrona eller Rainforrest Alliancemärkt mjölkchoklad från Felchlin.

Dessutom har Hela Sverige bakars vinnare Christina Gyllner redan släppt sin debutbok, Sockerchock! Ett julklappstips till sockergrisen i familjen? Boken är full med både amerikanska och svenska klassiker. Vi får även ta del av en del recept från tvserien.

bildkälla: allers.se

20 svar to “Lördagstips v 47”

  1. Linda 24 november , 2012 den 16:06 #

    Åh vad roligt, jag satt faktiskt och letade efter hennes bok igår, ska beställa med en gång!!! 🙂

  2. Cecilia 24 november , 2012 den 16:13 #

    Hej 🙂 Ne jag klipper för att jag velat bli frisör. Men det finns ju för mkt frisörer och för lite jobb tyvärr så det är mest en hobby. Ska dock se om jag kan få lite tips från min lokala frisör för det är en del saker jag inte är så haj på!

    Vad gör du ikväll? Smakar nåt nytt? Själv ska man jobba… blivit mkt jobb denna veckan 🙂 Rätt skönt att hålla sig sysselsatt.

    Ha en fiiin kväll. Pussa lilla Elsa extra mkt =)

    Kram

  3. Linnea 24 november , 2012 den 19:26 #

    Vad mysigt! Mailade till dom ang te-kalendern. Lät perfekt för mig! Tack för tipset söta du! 🙂

  4. Ida 24 november , 2012 den 19:38 #

    Åh tack för alla fina tips =)

  5. Helena 24 november , 2012 den 22:50 #

    Vilka kul tips för oss vuxna! Jag gillar ju också julkalendrar:) Jag måste testa te-kalendern för det var ju lite annorlunda och jag dricker nu endast te för min mage klarar inte av kaffe.

    Har du kikat i Christinas bok! Jag är nyfiken på den. Hon var min favorit i tävlingen och jag gillar hennes enkelhet och kreativitet.

    Ha det gott! Kramar

    • Anna 25 november , 2012 den 00:25 #

      Tack för att du ville tipsa om min lilla tekalender! Så glad!

  6. tess 25 november , 2012 den 09:17 #

    Jag har faktiskt beställt boken….. även om jag inte bakar massor så jo jag ville ha den.

  7. cassie 25 november , 2012 den 13:21 #

    Hej eleonore det var ett tag sen 🙂 allt bra med dig?
    Ville bara tipsa lite om du inte har planer för nästa helg och vill ut och ka med ldin lilla sunderbara familj. Titta in här för att läsa mer http://www.tredorigami.blogg.se ^^

  8. Emelie - Emelies Christmas 25 november , 2012 den 20:10 #

    Jättehärliga tips!

  9. Angus 25 november , 2012 den 21:56 #

    Bra tips!!! 🙂
    Ja fotomässan va verkgen till belåtenhet. Hade kunnat gå omlring där i två daga och tagit del av alla föreläsningar!

  10. Emelie, Mamma till David och Leah ♥ 25 november , 2012 den 22:36 #

    Sv: Vart köper du dina julgardiner någonstans? 😀 Behöver köpa nya till sovrummet så behöver lite tips.
    Kram

  11. Kerstin 26 november , 2012 den 09:18 #

    Hej! Liten glupsk kommentar, men . . . Kommer du tävla ut den där påsen med skumtomtar? 🙂

    • Eleonore 28 november , 2012 den 08:59 #

      Hihi ibland får man vara glupsk, speciellt när någon glömmer bort att starta tävlingen på rätt dag 😛 Nu ligger den uppe iaf!

  12. Carro 26 november , 2012 den 15:41 #

    Men kuul tips!

  13. Mårtenssons kök 26 november , 2012 den 17:34 #

    Vilken kul idé med en tekalender, helt klart något annorlunda!

  14. Jeanette 26 november , 2012 den 21:30 #

    Vilken rolig idé med en tekalender!

    Det var ett jätteroligt pass och jag var helt slut efteråt! Men längtar redan till nästa pass på onsdag 🙂

  15. Anna 26 november , 2012 den 22:05 #

    Jag har faktiskt fått en tekalender över så vill du ha en redan i år så meddela mig på bloggen! Kramen!

  16. Anna 26 november , 2012 den 22:39 #

    Ja, skicka din adress till anna@aguesthousegotland.com

  17. dianasdrommar 27 november , 2012 den 05:01 #

    Tack för tipsen 🙂 kram Diana

  18. sockenvagenssota 27 november , 2012 den 08:32 #

    Tackar för dina bra tips, leilas kalender ska jg definitivt ta å följa! 😀

Kommentera

