Testfredag v 47: Risifrutti Saffrans Guld

23 Nov

Denna vecka testar jag en säsongsnyhet från Risifrutti. Saffrans Guld. Visst är den gul och visst smakar den saffran men jag är inte imponerad. Den känns något blek. Som tur är har man sylten med smak av skogsbär som räddar hela gröten. Nej jag kör på den klassiska i fortsättningen!

 

8 svar to “Testfredag v 47: Risifrutti Saffrans Guld”

  1. Sv: Jaaaa tycker att det är konstigt att man efter en vecka får att amil där det står att ”du kommer få dit paket innom 1-3 dagar”. Man tror ju att det är 1-3 dagar från dagen man beställer? Kasst..
    Jaa men så fort fingrarna har läkt ska jag göra ett nytt! 😀 dock utana tt bränna upp det 😉 Ha en bra dag!

  2. Maria - mamma till Liam ☆ 23 november , 2012 den 15:26 #

    tråkigt att den inte var något speciell!

  3. Jeanette 23 november , 2012 den 15:44 #

    Tycker den låter sådär god.. men med din recension behöver jag inte smaka den 🙂

    Dopet blir den 8 dec så det är fortfarande ganska gott om tid.. 🙂

  4. Pernilla 25 november , 2012 den 16:50 #

    Gillar också den klassiska bäst, men gillar även Icas risifrutti med smak av citron. Den är väldigt god och fräsc i smaken.

    Hoppas allt är bra annars? Kram kram

  5. anniepiie 25 november , 2012 den 17:24 #

    Jag är inte så mkt för risifrutti. 😛 SV: jaa, hon blev jätteglad! 😀 första gången som hon åkte iväg utan bebis faktiskt. Himla nyttigt och kul hade vi ju! 🙂 Kramis

  6. Lovisa Persson 25 november , 2012 den 20:03 #

    Den måste jag ta och prova!

  7. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 26 november , 2012 den 23:16 #

    Jag är inte överdrivet förtjust i saffran så den där är inget jag ens tänkt tanken att prova. Men tråkigt att du blev besviken.

    Hihi, jag tycker nästan att mina naglar ser ut som små pyntade julgranar nu:) Men det är ju perfekt såhär inför julen.

    Det var många maträtter som var viktiga för dig på julbordet. Varför har man egentligen ägg på julbordet, de passar ju bättre till påsk, men pappa är som du, han ska ha ägghalvor han också haha. Men en annan grej jag inte förstår är de som har kokt potatis till. Det finns väl så mycket godare saker att välja en det. Jansson finns ju redan och det är ju potatis det också. Haha, jaja alla har sina traditioner.

    Kramar

  8. Emelie - Emelies Christmas 27 november , 2012 den 11:36 #

    Jag hade hoppats på mer saffranssmak 🙂

Kommentera

