Bild

Favoriter till jul

12 Nov

8 svar to “Favoriter till jul”

  1. Vivi 12 november , 2012 den 13:34 #

    Åh så mycket fint, är så sugen på att börja julpyssla, men inte riiiktigt ännu. Jag vill h¨ålla på det lite till, sedan ska jag både julpynta pyssla och fixa så det står härliga till 🙂
    Denna veckan blir det en riktig bakvacka, köpte en spatel i helgen och även ett set med plasttuber som kan förenkla när man dekoreras, nu jäklars ;P

    Hur känns det med nya hemmet ?

    Kram

  2. Mia 12 november , 2012 den 14:15 #

    Mysigt med julprylar o så gillar jag Ikea för då har man råd att byta stil år från år!

    kramkram

  3. Pernilla 12 november , 2012 den 19:34 #

    Det låter ju som ni med hade en mysig farsdag, precis som det ska vara 🙂

    Oj, ja det blev ju verkligen en hel dag. Hoppas det kommer bli bra. Du får fota ert nya hem sen så vi får se tycker jag.

    Kram kram.

  4. dianasdrommar 13 november , 2012 den 05:31 #

    En del av dom där sakerna slog jag till på i helgen 🙂 kram Diana

  5. Maria - mamma till Liam ☆ 13 november , 2012 den 08:32 #

    åh så mycket fint de har 🙂

  6. Queen of Kammebornia 13 november , 2012 den 12:28 #

    Så mycket fint och gott!

  7. kajsa 13 november , 2012 den 13:08 #

    ikea har så mycket fint! 🙂

  8. Jasmine 16 november , 2012 den 11:31 #

    Jag tar detta som ett tecken på att mitt bakande inspirerade dig. 🙂

    Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg om svek.

    Tack också för det fina svaret som du gav mig. Ditt beröm betyder mycket.

    Kram

Kommentera

