Årets Hälsokoncept, Panini Internazionale

8 Nov

Ni kanske har förstått det tidigare men jag är otroligt stolt över att ha varit en del av mitt gamla jobb, Panini Internazionale. Panini är en hälsosam måltidskedja där det ska gå snabbt. Nyttig snabbmat skulle man kunna slarvigt kunna säga men det är ju så mycket mer! Jag har många gånger saknat alla goda sallader, surdegsmackor, wraps och varmrätterna under de här två åren jag inte jobbat där och jag hoppas snart kunna komma dit igen och äta gott!

Men nu har det hänt något som gjort mig ännu mer stolt, Panini Internazionale vann nämligen priset Årets Hälsokoncept på Restauranggalan i veckan! Så himla roligt! Så har ni vägarna förbi Sthlm kan ni besöka en av alla butiker och äta prisbelönad hälsosam mat.

bildkälla: trippus.se och panini.nu

9 svar to “Årets Hälsokoncept, Panini Internazionale”

  1. Monia - mamma till Tuvalie 8 november , 2012 den 12:41 #

    Hej! Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning 🙂 Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v. Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

    http://barnbloppis.blogg.se/

  2. Food around my World 8 november , 2012 den 13:10 #

    Åh vad roligt!

    Kan tänka mig att det är gott. Har aldrig prövat att ha i hela granatäpplekärnor i salladen, Borde nog pröva det för jag ÄLSKAR att ha i granatäpplesirap i sallad! Speciellt hemmagjord 🙂

  3. HemkäraHanna 8 november , 2012 den 14:15 #

    Det lät både spännande och gott!

  4. Maria - mamma till Liam ☆ 8 november , 2012 den 14:16 #

    vad roligt att de vann pris 🙂

    sv; haha nej det går faktiskt ganska bra när jag är ute och kör 🙂 skulle nog kunna köra upp om någon månad men vill ha lite mer körvarna först. så blir nog efter årsskiftet någon gång 🙂

  5. Isabelle 8 november , 2012 den 15:45 #

    Ja, det är så himla kul att jag äntligen hittat tillbaka och inspireras igen. Så nu längtar jag till att börja julpyssla och allt vad det innebär, hihi 😀

    Ha en fin kväll! Kram

  6. kajsa johansson 8 november , 2012 den 16:37 #

    Va kul! =)

  7. Linda-Mamma till Alfred 8 november , 2012 den 18:28 #

    Åh tror det blir på lördagen faktiskt, har inte hört med hon planerings fascisten fråga Mia i hennes blogg vettja;)
    Ja det blev en del kläder så nu har han så han klarar sig ett tag;)
    Tips mottages gärna på vad du hade velat se på veckans klipp?

  8. Tess 8 november , 2012 den 21:43 #

    Eller hur! 🙂 Kram

  9. Dianasdrömmar 9 november , 2012 den 09:07 #

    Kul, älskar Panini 🙂 kram Diana

Kommentera

