Lördagstips v 44

3 Nov

Denna lördag vill jag tipsa om nästa veckas stora mässa i Älvsjö här i Sthlm, Mitt Kök-mässan. Tv4as Mitt kök- gänget håller en stor mat- och kökmässa med massa saker till köket, goda råvaror, seminarier, matlagningsuppvisningar och mycket annat. Några av de stora namnen är Tommy Myllymäki, Tom Sjöstedt, Magnus Johansson, Jens Dolk, Monika Ahlberg, Paolo Roberto och många fler. Jag som saknat att gå på mässor kommer absolut gå där och inspireras och njuta!

8-9 november kommer de alltså till Stockholmsmässan i Älvsjö.

bildkälla: Stockholmsmässan

3 svar to “Lördagstips v 44”

  1. trollet 3 november , 2012 den 20:19 #

    Det hade ju varit jätteroligt!! Åker till göteborg då… men det är inte heller fel;)

  2. Linda-Mamma till Alfred 5 november , 2012 den 19:49 #

    Åh jag & Mia skall på den mässan!!!!Ja skall bli så kul på eventet & tänk jag är ju i samma stad som dig!!!!!Ska du på mässan!?

  3. Mia 6 november , 2012 den 15:19 #

    Lill-sis har redan skrivit ser jag, vi ska gåååå ska bli kul, inte missat en på flera år nu! Säger som L, ska du gå?

Kommentera

