Lördagstips v 43

27 Okt

Denna lördag viker jag till att tipsa om min insamling till Rosa bandet, min rosa fika-insamling! Jag har fått in några bidrag från underbara tjejer och nu på slutspurten hoppas jag på fler. Det känns ju så viktigt att ge en gåva till forskningen, alla känner vi någon som drabbats. Jag har valt att ta det steget längre genom att starta insamlingen, men att köpa produkter som är rosa bandet-märkta är ju gott nog!

Jag tipsar också om min kokboksutmaning där just Rosa är temat! Hoppas ni kommer in med några bidrag, ni har tills på måndag på er så sätt igång och baka till helgfikat vettja.

Klicka på bilden för att komma till insamlingen!

 

2 svar to “Lördagstips v 43”

  1. Isabelle 27 oktober , 2012 den 16:36 #

    Vad duktig du är som har en insamling! Varje år i oktober brukar jag hålla utkik efter produkter som skänker pengar till Rosa bandet och köper därför de. Väldigt viktigt för mig!

    Kram!

  2. Kristin @ The Chocolate Box 31 oktober , 2012 den 15:20 #

    Jag hade tänkt att vara med i utmaningen, men blev inte nöjd med resultatet tyvärr, och hann inte baka om. Har skänkt en slant till insamlingen i alla fall 🙂

Kommentera

