Bild

Julen är här…snart!

21 Okt

11 svar to “Julen är här…snart!”

  1. Kim 21 oktober , 2012 den 12:05 #

    Nej nej, nu får ni ta och lugna ner er lite… 😉
    Det har ju precis blivit höst!

    Fast tallriksstället var himla fint ju.

  2. Emma Hansson (@emmarias) 21 oktober , 2012 den 14:41 #

    Åh så myyysigt.. Jag är en sån som LÄNGTAR tills jag får plocka fram allt, haha 😉

  3. Pernilla 21 oktober , 2012 den 15:44 #

    Det finns så mycket fint och fast jag tycker det är lite tidigt med alla julsakerna, så kan jag ej låta bli att längta 🙂

  4. Felicia 22 oktober , 2012 den 04:33 #

    Wiiiiiiiiieeee, haha alltid älskat julen! aha

    SV: http://thestoryaboutagirlinstockholm.tumblr.com kika där så får du se min, hahaha mkt inspiration med bilder lite som weheartit, funnits länge, en del använder det som en bloggplattform spec andra länder :))))

    puss

  5. Felicia 22 oktober , 2012 den 04:34 #

    thestoryofagirlinstockholm.tumblr.com DÄÄÄÄR var rätt, hahaha bra att jag skriver fel!!!!

  6. Vivi 22 oktober , 2012 den 14:33 #

    Hejhej!
    Åh härliga jul, jag längtar efter att få dekorera här hemma, annars är jag faktiskt inte så peppad i år som jag brukar.

    Stressa inte med bloggträffar, du har ju så mycket annat nu med flytt & liten. Träffar kommer du nog hinna med tids nog 🙂
    Whoppiesarna blev inte så bra som jag hoppades, de blev lite väl söta tycker jag och kanske lite stora 😛
    men jag ska lägga ut recept och bilder på dem iaf i veckan.
    KRAM

    När är det ni flyttar, för ni har väl itne flyttat ännu ?

  7. Sanna 22 oktober , 2012 den 15:40 #

    Åh vad mysigt med jul! Det riktigt pirrar till 🙂

  8. Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot 22 oktober , 2012 den 19:56 #

    Usch ja längtar inte så supermycket till jul.. Tycker de är väldigt stressigt.. Ja brukar börja baka Lussebullar redan i sep-okt 🙂 ja älskar de!! 🙂

    Sv
    Ja de är jätte kul. Så synd att vi bor så långt ifrån varandra bara 😦

  9. Tessie 22 oktober , 2012 den 20:54 #

    Mycket fint! Som vanligt 🙂 Gillar verkligen tallrikstället 🙂 kan man ha så mycket fint i, frukt, kakor, godis osv osv.. 😀 super!

    SV: Ja verkligen super skönt att få ordning.. stort och snyggt. 🙂
    Kram

  10. Anneli 25 oktober , 2012 den 21:49 #

    Tallriksstället måste inhandlas snarast 🙂

Kommentera

