Lördagstips v 42

20 Okt

Julen står verkligen för dörren nu, jag verkar inte vara den enda som längtar olidligt mycket till tomtar, julgran och pepparkakor nu! Runt om i landet börjar butikerna fyllas med julsortimentet. I veckan har Åhléns börjat fylla sina hyllor och snart kommer även IKEAs sortiment!

Redan nu kan man tjuvkika på hela IKEAs julsortiment här! Kan inte annat än älska att de gått tillbaka till det traditionella färgerna och formerna i sortimentet.

Den 30 oktober släpps min favoritjultidning Amelia Jul! För den som redan vill läsa julmagasin så finns 101 idéers julnummer och Allers Julmagasin redan ute!

bildkälla: IKEA

4 svar to “Lördagstips v 42”

  1. interiorstockholm 20 oktober , 2012 den 12:07 #

    Tack för tipsen!

  2. Helena 20 oktober , 2012 den 18:21 #

    Du är verkligen på hugget med att få köra i gång med julförberedelserna :)) Jag har faktiskt inte börjat kika något ännu men det kommer…
    Nu blir det ju speciellt denna julen med Elsa och en ny lägenhet också!
    Ha en skön lördagskväll! Kramar

  3. carrå - mamma till Isabella och Evelina 20 oktober , 2012 den 19:16 #

    Ja jag blev lite kär! barnen ska få matchande bord och stolar i julklapp av oss :). Ja precis vissa saker går faktiskt bra har jag kommit på nu i efterhand.

  4. trollet 20 oktober , 2012 den 23:36 #

    Det är för tidigt!! 😉
    Har tappat bort ditt lösenord… kan jag få igen?? (förlåt)

Kommentera

