Testfredag v 42: Marabou Snax Sweet Popcorn

19 Okt

 

För några veckor sedan dök denna nyhet upp från marabou tillsammans med Choco Pretzels. Dessa popcorn är karamelliserade och sedan doppade i choklad. Tycker det är en väldigt god blandning av sött och salt. Jag har tidigare smakat chokladpopcorn och det var inget jag var jätteförtjust i men dessa var väldigt goda med det salta och karamellen! Testa vettja!

10 svar to “Testfredag v 42: Marabou Snax Sweet Popcorn”

  1. Maria 19 oktober , 2012 den 13:09 #

    Låter riktigt gott så det måste jag köpa och testa 🙂

  2. Jennifer-livet genom mitt objektiv 19 oktober , 2012 den 13:56 #

    Tack ! hhhmmm…saker till min kamera och sånt tror jag 😀

  3. Diana 19 oktober , 2012 den 15:06 #

    Då är du den andra som jag läser som ger tummen upp till dessa, får ta och testa!

  4. MIRA 19 oktober , 2012 den 16:01 #

    Ja, det ska jag verkligen testa 🙂

  5. Pernilla 19 oktober , 2012 den 17:56 #

    Alltid skoj att kika in här så man får tips på vad man ska prova, hehe 🙂

    Ska prova dumle choklabollarna ikväll, ska bli intressant och se om man kommer gilla dem eller inte.

    Ha det bra, kram kram.

  6. M 20 oktober , 2012 den 14:00 #

    Provade samma fast med hasselnötterna. Sjukt gott och beroendeframkallande. Både bra och lite jobbigt att påsen är liten.

  7. Kristin @ The Chocolate Box 20 oktober , 2012 den 17:14 #

    Jag gillar dem också 🙂 Andra söta popcorn har jag tyckt varit för söta, med dessa var alldeles lagom!

  8. MW design 21 oktober , 2012 den 15:40 #

    Ser intressant ut 😀 Måste testa om det kommer hit till Finland 🙂

  9. Cecilia 22 oktober , 2012 den 17:54 #

    Hehe tack 🙂 Ja bilen är fin i mörker men ser förjävlig ut på lacken i dagsljus, tyvärr kostar det alldeles för mkt att lacka om den (10-15.000) annars hade jag velat göra det, jag köpte den på kvällen så jag såg ju inte allt :/ synd men.. aja.

    Jaså popcornchokladen var god? 🙂 Tur du testa då åt mig, kanske kan jag smaka nån gång. Men försöker undvika godis och sånt nu, blir lätt för mkt för mig annars hehe.

    Klart du ska vara nöjd, du är ju jätteduktig 🙂 Fint det nya kortet på dig och Elsa var som jag såg på Instagram!

    Ha en fin kväll

    Kram

  10. tess 25 oktober , 2012 den 15:16 #

    Det låter verkligen jättesmarrigt! 🙂

Kommentera

