Min Rosa fika-insamling

16 Okt

Jag är så tacksam för alla som spridit vidare min insamling till Rosa Bandet och för de bidrag jag än så fått in än så länge! Tack snälla The Chocolate box för tipset i ditt inlägg! Tack fina Millas hälsoblogg för delandet på facebook och ditt fina bidrag! Tack underbara Helenas söta för gåvan till insamlingen! Tack brakatarina för att du delat insamlingen på facebook! Tack härligaste MissVivi för din fina gåva och jag ser fram emot ditt bidrag till utmaningen!

Ni som ännu inte hittat till min insamling, klicka i menyn här bredvid och skänk en gåva. Rosa bandet känns som en så viktig sak att  uppmärksamma nu i oktober. Denna hemska sjukdom behöver alla gåvor för att forskningen ska komma längre!

2 svar to “Min Rosa fika-insamling”

  1. Diana 16 oktober , 2012 den 11:48 #

    Jag bakade för en tid sedan till detta uppdraget med blev inte nöjd med det… Sen när jag skulle lägga upp bilderna så la minneskortet av. Det var en otursförföljd utmaning för min del! 🙂 🙂

  2. Vivi 16 oktober , 2012 den 15:46 #

    Nu ahr jag också skänk en liten summa, lovar att uppmärksamma insamlingen så fort jag bakat och grejjer 😉
    Allt ni gjort till dopet är så himla fint, blir så imponerad !!
    Kram

Kommentera

