Lördagstips v 41

13 Okt

Det är dags för nya lördagstips! Denna gången vill jag tipsa om några mässor i Sthlm under helgen. Snacka om att vi väljer att flytta för sent! I helgen kan du besöka dessa mässor:

Chokladfestivalen, Nordiska Museet12-14 oktober- Denna underbara chokladmässa där du kan provsmaka dig fram till en ny favoritchoklad. Chokladkakor, praliner, bakelser, marsipan, tävlingar och mycket annat! De har dessutom 10 årsjubileum så kanske händer något utöver det vanliga…

UnderbaraBarn, Stockholmsmässan 12-14 oktober- Mässan för gravida och småbarnsföräldrar. Här finns massa shopping och inspiration.

Hem & Villamässan, Stockholmsmässan 11-14 oktober- När du ändå besöker ovanstående mässa kan du även få lite inspiration till hemmet. Där har bl a Leila Lindholm en monter med sitt varumärke Leilas Generalstore.

10 svar to “Lördagstips v 41”

  1. Jasmine 13 oktober , 2012 den 13:24 #

    Svar: Jobbsökandet går sådär. Jag söker, dock inte överdrivet många, men får inga – kanske just därför. Det är bara att kämpa på.
    Kram

  2. Sara - Mamma till Elvin 13 oktober , 2012 den 21:27 #

    Sv: Ja jag förstår inte varför människor ska vara så negativa för ;/ Tycker man ska glädjas åt det man har istället. Vad härligt att höra att du är så positiv! 🙂 Så är jag med, klart man har sina jobbiga stunder men det vänder rätt snabbt när man tänker på allt det fina i livet 🙂

    Gör det! 🙂 Älskar Lindex kläder, dom är så fina. Kram

  3. Emma Hansson (@emmarias) 14 oktober , 2012 den 11:42 #

    chokladmässan låter som något för mig.. mmmmmm.. kan riktigt känna chokladdoften, haha.

  4. yasmine modell mamma och fru 14 oktober , 2012 den 18:25 #

    ja det var jätte kul.
    jag var på underbara barn mässan var kuligt.
    hoppas du får en fin kväll
    kraaam

  5. Johanna 14 oktober , 2012 den 19:31 #

    Hej!

    Gillar du bloggträffar? Då kanske du vill komma på bloggträffen jag ordnar!

    Kika in här för mer information!
    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

  6. Johanna 14 oktober , 2012 den 19:31 #

    Tycker jag absolut du skall göra

  7. Helena 14 oktober , 2012 den 22:00 #

    Chokladmässan hade varit kul att besöka!

    Vad gott att höra att allt gick så bra med dopet och att ni hade en fin och minnesvärd dag. Det brukar kännas ganska skönt när allt är över:)

    Javisst var det tur att inte Frida had brutit foten. Det är ju jobbigt att gå gipsad med småbarn…räcker att hoppa på krycker ett tag. Jag förbereder för fullt nu med tårtor som går att baka i förväg till tisdagens födelsedagsfika.

    Goaste kamar till dig:)

  8. Diana 15 oktober , 2012 den 08:02 #

    Jag var på nån typ hus och hem mässa för nåt år sedan. Jag hade sett framför mig en massa vackra inredningsprylar, men nej… där var typ isolering och plaströr… Hahaha!

  9. trollet 15 oktober , 2012 den 11:25 #

    Chokladmässan hade jag inte haft något emot, men båtturen var inte fel den heller=)
    Det är ju lite mycket folk på helgerna men men…
    Önskar dej en fin vecka!!

  10. Heidi :) 18 oktober , 2012 den 11:51 #

    Hej. Hoppas dopet gått bra. 🙂
    Sv: Det är nog tråkigt då lärarna ändrar sig med jämna mellanrum. 😦 men börjar ha klart arbetet jag nu, efter att ha suckat klart nu en vecka. 🙂
    Kram

Kommentera

