Stroll´r Hold´r

11 Okt

Denna roliga sak hittade jag hos Maria. Självklart ska man ju ha en mugghållare till vagnen nu i höst så man kan dricka latte/te under kyliga promenader. På Waynes kan man köpa denna Stroll’r Hold’r. Perfekt för en fikamamma som mig eller vad tror ni? Här ar ni en mamma som garanterat kommer köpa den!

Bild från Marias Blogg

Update: Hoppas ni kan se bilden nu, tyvärr verkar hennes blogg ligga nere för tillfället men hoppas den snart är igång!

11 svar to “Stroll´r Hold´r”

  1. Felicia 11 oktober , 2012 den 14:09 #

    Kan inte se ngn bild, men tror jag förstår vad du menar iaf! 😀

    SV: maskinen, kärlek vid sista ögonkastet!

    puss

  2. Jeanette 11 oktober , 2012 den 16:58 #

    Det låter spännande! Kan tyvärr inte heller se bilden eller komma vidare på länken.

    Tack! Då ska jag kolla in cervera 🙂

  3. Nikaia 11 oktober , 2012 den 18:22 #

    ja riktigt! 🙂

  4. maria husetfullt 11 oktober , 2012 den 18:23 #

    väldigt praktiskt!!!

    / Mariahusetfullt

  5. jennifer 11 oktober , 2012 den 20:13 #

    Tack så mycket! 😀

  6. Helena 11 oktober , 2012 den 23:37 #

    Haha…klart du måste ha en sån:) Du skulle designa en egen ”Fika med Eleonore” mugg!! Kram

  7. trollet 12 oktober , 2012 den 09:59 #

    En lattehållare är väl ändå en självklarhet på vagnen;) Fin helg önskar jag dej=))

  8. Marie 13 oktober , 2012 den 10:32 #

    Fiffig, sån skulle jag oxå köpt om jag hade en vagn att dra runt med 🙂
    Hur gammal är din lilla nu? Känner mig lite bakom som varit borta från bloggen så länge.

  9. Amy's piece of cake 13 oktober , 2012 den 19:35 #

    Oj, vad de hittar på nya grejer hela tiden 😉 Perfekt för dig då ju. Tack för dina fina kommentarer inne hos mig. Tycker om din blogg och läser den alltid, även om jag inte kommenterar på alla inlägg kram!

  10. MIRA 15 oktober , 2012 den 22:01 #

    Men gud så häftig 🙂

  11. Ereeka - 20årig mamma till Jasmine 15 oktober , 2012 den 23:12 #

    Smart! 😀

Kommentera

