Kokboksutmaningens bidrag, tema Kalasgott

1 Okt

Gisses, är September redan slut? Jag hade ju helt glömt av att publicera bidragsinlägget för månadens tema till Kokboksutmaningen igår så jag trodde att jag hade en till dag på mig. Men nu kommer era härliga recept!

Millas hälsoblogg- Rawfood-tårta

Ansibeckis- Morotsbrownie med chokladglasyr

Miss Vivi- Choklad & espressotårta

13 svar to “Kokboksutmaningens bidrag, tema Kalasgott”

  1. trollet 1 oktober , 2012 den 11:12 #

    Kände inte att jag hade så mycket att bidra med denna gång=) LCHFglassen är väl ungefär som dom vanliga ”sämre” glassarna… ska köpa mej en glassmaskin så jag får ”riktig” glass=)) Men den är bra ibland när man är toksugen;)

  2. Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi" 1 oktober , 2012 den 11:17 #

    Mums vad kalasgott! 🙂

    Sv: Tack, ja det gäller att komma igång hehe 😉 Jo det kan man ju fråga sig faktiskt!

  3. Jennie & FrökenFlis-tävla hos mig ! 1 oktober , 2012 den 11:28 #

    den där raw-food tårtan ska jag kika närmare på ! 🙂

    kramar

  4. Carro 1 oktober , 2012 den 11:53 #

    mm så gott!

  5. Nikaia 1 oktober , 2012 den 13:12 #

    jo ellerhur, det är riktigt skönt att få sånt avklarat också 🙂

  6. Ansibecki 1 oktober , 2012 den 17:26 #

    Vad kul att jag kom med 🙂 Glömde visst att länka till din blogg i inlägget men det är snart ordnat 🙂 Ska se om jag kan hitta på något inför nästa tema! 🙂

  7. Pernilla 1 oktober , 2012 den 19:21 #

    Mums så gott det såg ut, blir ju så sugen nu ju 🙂

  8. MW design 1 oktober , 2012 den 20:35 #

    åh vad allt ser gott ut! 🙂

  9. Tessie 1 oktober , 2012 den 21:47 #

    Oj, jösses vilken choklad bomb den sista stora tårtan såg ut! 🙂

    Hoppas allt är bra med dig! 🙂

  10. MIRA 1 oktober , 2012 den 21:54 #

    MUMS !!

  11. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 1 oktober , 2012 den 22:13 #

    Jag tycker Vivi’s Chokladtårta där ser riktigt mumsig ut:)

    Men oj, ja det låter riktigt lyxigt att ni ska ha ett företag som packar och kör allt åt er, men jag förstår att ni gör så också, det är ju rätt långt ni ska flytta och nu blir det väl lastat på en lastbil och allt blir flyttat på en gång istället för att man själv måste köra massa vändor med släp osv.

    Okej, själv gillar jag ju inte kokos så då är nog den inget för mig den påsen, speciellt då man inte vet vilken godis som är vilken.

    Kramar i massor

  12. Maria husetfullt 1 oktober , 2012 den 23:39 #

    Åh vad gott det ser ut alltihop 🙂
    Funderar på om jag ska ställa upp i månadens tema ( har läst inlägget ovan). Jag säger till om jag bestämmer mig för det. Är egentligen värdelös på att baka, men kul kan det vara och bättre blir man med övning.

    /Maria husetfullt.

  13. sandra 2 oktober , 2012 den 11:16 #

    Åå vad gott! :p

Kommentera

