Panduro för hemmabagaren

30 Sep

Panduro har utökat sitt baksortiment otroligt mycket till hösten. De har en massa redskap; utstickare till dekorationer, bakmattor, mönsterkavlar, tyllar, muffinsformar, kavlar samt marsipan och sugar paste i olika färger. Perfekt för hemmabagaren att kunna se redskapen innan man köper dom istället för att beställa över internet.  Panduro finns ju dessutom i de flesta städer!

Här i stan hade de Cupcake-demostration i helgen. De visade hur man kan använda de olika verktygen för dekorationer. Att de se hade 25 % på hela sortimentet var ju inte så illa heller! Dock blev det inget köp!

6 svar to “Panduro för hemmabagaren”

  1. HemkäraHanna 30 september , 2012 den 14:11 #

    Vilken förträfflig tillställning!

  2. Helena 30 september , 2012 den 22:13 #

    Jag hade ingen aning om att de hade baktilbehör där: Det måste jag spana in nästa gång jag är i stan. Alltid kul att se vad som finns:)

    Hoppas ni hittade en massa fint på Ikea idag! Kramar

  3. Diana 1 oktober , 2012 den 00:27 #

    Panduro är bra och har mycket av det mesta. Bra att tänka på är dock att de är ganska dyra så ska man ha mycket av något kan det löna sig att kolla runt!

  4. vivi 1 oktober , 2012 den 09:17 #

    Åh jag hade ingen aning att de hade sådant, vilken tur att jag inte hittade den avdelningen sist jag var där 😛
    Det finns ju så mycket roligt och på ngt sätt kan man aldrig få nog 🙂
    Kramar!

  5. elin 1 oktober , 2012 den 09:44 #

    Vad roligt! Jag vill också baka sånna! 🙂

  6. Sofia - ett bättre du 1 oktober , 2012 den 10:49 #

    Alltså det är ju så himla fint med cupcakes…. tyvärr är jag alldeles för opysslig för att fixa till det så fint 😦

Kommentera

