En fröjd att baka i höst

27 Sep

8 svar to “En fröjd att baka i höst”

  1. Sara - Mamma till Elvin 27 september , 2012 den 14:05 #

    Sv: Det är ju sååå himla kul att se hur dom utvecklas. Så underbart 🙂

  2. yasmine modell mamma och fru 27 september , 2012 den 14:36 #

    ja det finns så mkt fint
    precis lagt upp ett inlägg om min favo sida med barnkläder.
    Ja här regnar det idag, men hoppas på fint väder imorrn så vi kan åka mkt karusell för det är ju så mysigt, nu sitter jag o funderar på om jag ska baka då min massage blev inställd.
    kraaam

  3. Diana 27 september , 2012 den 16:10 #

    Vi har flera såna melaminskålar (vet inte om det är samma märke) och jag älskar dem! De är bra att spara matrester i men ändå så pass snygga att de går att sätta fram på bordet.

  4. Clara Ringqvist 27 september , 2012 den 18:07 #

    Ja det är kul med lite höstiga färger nu!

  5. madelein-sexbarnsmamma 27 september , 2012 den 20:02 #

    Så fina prylar 🙂
    Hoppas allt är bra med er!

  6. Maria husetfullt 27 september , 2012 den 21:42 #

    Verkligen fina prylar. Roligt att det finns så mycket att välja på .

    Nu har jag en tävling på bloggen.

    /Maria

  7. sabina 28 september , 2012 den 17:22 #

    oh tack för tipset! jag har länge viljat ha ett sådant förkläde!!

  8. Queen of Kammebornia 29 september , 2012 den 16:29 #

    Så mycket fint! Det är ju alltid extra roligt att baka med fina grejer 🙂 Jag har fått ett så fint förkläde till exempel:
    http://queenofkammebornia.se/2012/september/vispa-med-forklade.html

Kommentera

