Lyxmat i vardagen

25 Sep

Ibland måste man få lyxa till det i vardagen. Visst kan man ställa till med lyxmiddag även för två. Senaste veckorna har vi lyxat till det på smörstekta kantareller och sparris, kräftor, risonisallad med rökt lax och så indisk hämtmat!

I två år har jag bott här nu och detta var första gången vi provade den indiska hämtmaten. Jag känner bara till ett ställe i Galgamarken som lagar indiskt och att de har Pakak Paneer gjorde mig otroligt glad. Den var absolut god men märks att det är en Pizzeria- Paneer. Nu har vi avverkat ett ställe att äta på här i stan innan vi flyttar och jag är glad att den inte var bättre än Happy Indias i Sthlm, då hade jag blivit sur på mig själv för att jag inte provar den tidigare.

10 svar to “Lyxmat i vardagen”

  1. Queen of Kammebornia 25 september , 2012 den 15:39 #

    Åh, vad jag gillar indisk mat!

  2. Diana 25 september , 2012 den 16:59 #

    Ska ni flytta? Det har jag missat! Var tar ni vägen nu?

  3. Johanna 25 september , 2012 den 18:45 #

    Tack så mycket!

    flytt tillbaka till sthm eller?

  4. cassie 25 september , 2012 den 18:45 #

    SV: jag har testat den med tack på 🙂

  5. Maria husetfullt 25 september , 2012 den 19:07 #

    Låter så gott 🙂 tycker också att man kan Lyxa till det i vardagen. Blir lite roligare då.
    / Maria husetfullt

  6. Helena 25 september , 2012 den 21:29 #

    Det är klart att man ska lyxa till det i vardgen! De där extra stunderna är det som ger livet guldkant. Mys på:)
    Kramar

  7. anniepiie 26 september , 2012 den 09:42 #

    Åh va mkt gott! 😀 SV: haha jaa, vissa var verkligen väderlösa… Ska bli kul och se fortsättnigen imon! 😉 Kramis

  8. jonna mamma till Wilja 26 september , 2012 den 16:23 #

    He he ! Ja visst är de sött :)mums!!!!!! Hoppas Allt är fint! Kramar!

  9. Frida - mamma till Filippa 26 september , 2012 den 20:32 #

    Åh, så härligt vardagslyxigt!

  10. Lisa 26 september , 2012 den 21:39 #

    vad smaskigt 🙂

Kommentera

