Bloggträff i Buffé

23 Sep

Jag hoppas att ni fått hem månadens Buffétidning från ICA. Om ni fått det kan ni se att en bloggträff med indiskt tema finns publicerar. Det är ingen mindre än fina Amy som drog ihop ett gäng matbloggare för att tillsammans laga denna indiska buffé som tidningen sen fick dokumentera.

Amy som startade sin blogg för ett år sen har kommit långt med bloggandet och hon är en otroligt trevlig tjej som ofta skriver fina, omtänksamma och härliga kommentarer här hos mig. Otroligt kul att se ett bekant ansikte tillsammans med dessa matbloggare som jag också läser! Amy som har indiskt urspring är en inspirationskälla för mig som älskar både indiskt och vegetariskt som hon ofta lagar!

14 svar to “Bloggträff i Buffé”

  1. Katarina 23 september , 2012 den 15:06 #

    Jag gillar också Amy och hennes blogg! Ja, det var roligt att läsa om deras bloggträff 🙂 Kram

  2. Maria husetfullt 23 september , 2012 den 17:49 #

    Ska titta in på hennes blogg.

    Receptet på chokladpaj finns på bloggen nu.
    / Maria husetfullt.

  3. Susanne 23 september , 2012 den 18:10 #

    Vad kul… Fastnade på den sidan i Buffé… Currygrytan ser fantastiskt god ut… Den ska jag pröva… 🙂

  4. jessica 23 september , 2012 den 19:43 #

    Alltid roligt när mysiga människor lyckas, önskar därmed både Johanna och Amy lycka till;)
    Pelle är källarmästare på Ulla Winbladh där jag jobbar=)

  5. cassie 23 september , 2012 den 20:33 #

    SV: tack så mycket dock var den lite mindre hög på ena sidan när jag kom hem xD annars var den hel. Fick springa till bussen i regn den dagen xD Jo det går bra läraren blev shockad första veckorna och tycker vi e jätte bra. Men roligaste e att man kan me rom decoration än vad han kan xD

  6. Diana 23 september , 2012 den 21:21 #

    Men vad skoj! Jag får ta och kika på Buffé och hennes blogg! (och på chipsen du tipsade om)

  7. Hanna 23 september , 2012 den 22:20 #

    vad kul!

  8. Jasmine 23 september , 2012 den 22:45 #

    Svar: Precis. Att ge besked angående ett jobb – oavsett om det handlar om en anställning eller ett avvisande – tycker jag är ett tecken på visade respekt.
    Kram

  9. Fina Frun 24 september , 2012 den 11:56 #

    Det kanske vore ngt för mig då, som älskar indiskt och veg.

  10. H 24 september , 2012 den 15:26 #

    Jag brukar också kika in på hennes blogg och har hittat många goda recept:)

  11. Amy's piece of cake 24 september , 2012 den 19:20 #

    Tack fina du för länkningen 🙂 Ja, ett år har gått fort och jag tycker om att kika in här hos dig 🙂 Stor kram vännen, någon gång får vi ses också. Hade varit så kul!

  12. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 25 september , 2012 den 10:25 #

    Jag ska allt ta och kika in på hennes blogg, var kul att läsa om bloggträffen i Buffétidningen:)

    Ja men då blir det ju perfekt för dig att kunna börja träna i Sthlm sedan. Lyxigt att de inför barnpassning också:) Det var så skönt att börja igår, även om det blev ett riktigt minipass på grund av gnällig sambo, men jaja, men ska ju börja lugnt så hihi.

    Hihi, men du som testsmakar så mycket borde ju verkligen inte vara feg^^.
    Stor kram

  13. sofie mumsfillibaba 25 september , 2012 den 22:12 #

    Vad kul att du läste om våran träff. Det var jättekul att träffa bloggare som man följt en tidd ”på riktigt” Vi ska faktiskt ses helgen som kommer igen. Ska bli såååå kul!!

Kommentera

