Lördagstips!

22 Sep

Tänkte komma med lite tips på roliga saker denna lördag!

Häromdagen gick jag förbi Panduro som huserar hos Simsalabim här i stan. I skyltfönstret hittade jag en låda med många små lådor i ett. Jag hade tänkt köpa den för att ha alla mina bakverktyg i, perfekt att ha allt samlat på ett ställe. Men varför inte samla dina scrappbookingsaker i, sytillbehör, smycken eller semesterminnen i? Den är i kartong med ett spänne och kostar 129 kr just nu!

Den andra saker är ett erbjudande jag hittat på ICA Maxi. Om du köper 4 st 100 gr Geisha, vanlig eller nyheten Dark, så kan du få en Glossybox. Jag har sett denna Glossybox på flera bloggar och bara hört positiva omdömmen. Ska bli spännande att se vad jag kommer tycka när den kommer hem efter avslutad kampanj den sista november! För er som inte vet vad Glossybox är så är det en liten låda du får hem en gång i månaden som innehåller 5 produkter i mindre format som du får prova. Perfekt att få en inblick i skönhetsdjungeln och hitta nya produkter!

2 svar to “Lördagstips!”

  1. yasmine modell mamma och fru 22 september , 2012 den 13:33 #

    ja hehe
    allt bra med dig idag då?
    Kraam

  2. jonna 23 september , 2012 den 11:38 #

    va? de ska jag lätt göra!! Tack för tipset!

Kommentera

