Chokladfestivalen 12-14 oktober

19 Sep

Ni glömmer väl inte att Chokladfestivalen går av stapeln på Nordiska museet i Sthlm om knappt en månad? Nu är det två år sedan jag gick på festivalen själv och det kommer tyvärr dröja ett år till troligtvis. Men oj så härlig festivalen är, massa inspiration, tävlingar, provsmak och shopping till mässpriser! Varför inte spana in bidragen i Årets konditor, vinnaren av Kladdkake-SM eller köpa chokladpraliner för en struntsumma?

Dåliga bilder från festivalen 2010

14 svar to “Chokladfestivalen 12-14 oktober”

  1. Sojka 19 september , 2012 den 12:30 #

    Mmm det där borde jag inte se nu innan lunch! 😉

  2. HemkäraHanna 19 september , 2012 den 13:32 #

    Trots att jag lever mitt liv relativt nära Nordiska museet så har jag missat denna tillställning varje år. Sammalunda blir det i år då det vankas bröllop mer i dina trakter.

  3. william & Louise 19 september , 2012 den 14:21 #

    kanske ska ditt;)

  4. anniepiie 19 september , 2012 den 17:58 #

    choklad som är så gott! 😀 SV: haha jaa, det är klart! 😛 Men inte många månader kvar av 2012 iaf! 😛 Hoppas att du har haft en bra dag! 🙂 kramis

  5. Lisa 19 september , 2012 den 18:31 #

    åh choklad, i love!

  6. Tessie Jundén 19 september , 2012 den 19:51 #

    Massa smarrig choklad är ju aldrig fel! 😀

    Sv:
    Tack så mycket, tiden går fort! 🙂
    Jo, det är roligt att göra nått tillsammans. Hålla varandra sällskap! 🙂

  7. Helena 19 september , 2012 den 20:57 #

    Åhh vad läckert! Har du varit på den mässan någongång?
    Jag börjar bli sugen på ett storstadsbesök. Det var minst fem år sedan jag var i Stockholm.
    Hur flyter vardagen på nu för er? Kram

  8. Anneli 20 september , 2012 den 08:46 #

    Är det redan dags igen?! Fort tiden går. Va där förra året, mkt trevligt! Får se om man orkar gå denna gången med denna gravidmage, men kanske….

  9. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 20 september , 2012 den 10:18 #

    Åh den där festivalen hade jag velat besöka någon gång. Kan tro att man bli bra sugen där:)

    Jo koftan är underbart fin, du får spana in den du också:)
    Kram

  10. Johanna 20 september , 2012 den 10:59 #

    Ja de är riktigt bra! 🙂

  11. Vivi 20 september , 2012 den 15:35 #

    Åh vad jag hade velat gå på den ngn gång! I år lär jag inte sakna den dock eftersom jag kommer vara på Mauritsius he he
    Kram

  12. Queen of Kammebornia 21 september , 2012 den 00:17 #

    Så mycket gott! Jag ääälskar choklad. Vi har just smällt i oss jordgubbs- och chilipraliner 🙂

  13. Min mat,bak och hälsoblogg 21 september , 2012 den 08:27 #

    Ja där skulle man vilja vara, synd att man bor lite långt ifrån!!!!

  14. cassie 21 september , 2012 den 15:48 #

    JAg önska jag kunde ha åkt dit 😦 samma som imrogon önska jag kunde åka till gbg för cake show 212 D;

    http://www.tredorigami.blogg.se

Kommentera

