Höstens muggar

16 Sep

14 svar to “Höstens muggar”

  1. Amy's piece of cake 16 september , 2012 den 14:55 #

    Absolut! 😉

  2. Pernilla 16 september , 2012 den 15:09 #

    den där IKEA-muggen var ju superfin! men vi har verkligen överskott av porslin här hemma så jag får nog klara mig ändå 🙂

  3. Lisa 16 september , 2012 den 16:15 #

    jätte fina muggar 🙂

  4. Clara Ringqvist 16 september , 2012 den 21:18 #

    Så söt den med den rosa tekannan var!
    Tack fina du!

  5. Leila 17 september , 2012 den 08:05 #

    God morgon vännen! Hoppas att allting är bra med er och att ni fått sova riktigt gott! Här är allting bra, lite måndagstrött bara 😛
    Har helgen varit bra? Hittat på något kul?
    Vilka härliga muggar, känns alltid extra lyxigt att få dricka thé eller varm choklad när man har en riktigt läcker mugg att ha drycken i!
    Ja, men det vill jag absolut göra vännen! Kommer gärna till huvudstaden o hälsar på, eller så får du jättegärna komma till Uppsala så får jag visa dig vårt caféutbud 🙂 Var rädd om dig vännen! Kramar

  6. Maria husetfullt 17 september , 2012 den 10:06 #

    Vilka underbara muggar. Gillar verkligen din blogg och alla tips du ger oss både på saker och bakverk, mat mm /Maria husetfullt

  7. ronja 17 september , 2012 den 11:13 #

    sv: Tack 🙂
    Hehe okej, längtar du till du får klippa dig eller är du nöjd med ditt hår? 🙂

  8. Katarina 17 september , 2012 den 11:44 #

    Ja, men titta! Lite muggar i min smak 🙂
    Spanade faktiskt in ugglemuggarna på Lagerhaus här om dagen. Gillas verkligen!

  9. Mamma till William och Wilma 17 september , 2012 den 12:14 #

    God middag snäckan..Den koppen från Ikea har jag tittat på,,har bara för många koppar här hemma..Ha en fin höst dag..Vart ska ni flytta? kram

  10. Mamma till William och Wilma 17 september , 2012 den 12:15 #

    Gullig du är som vill tipsa din vän som väntar barn ang,mamma kläderna 🙂 kram

  11. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 17 september , 2012 den 12:44 #

    Åhh jag vill verkligen köpa mer muggar, men man måste ju ha plats för allt också, så jag får nog använda det jag har istället^^

    Japp, smörgåsbakelser är supergott (om man fyller dem med sådant man gillar haha), men dessa jag gjorde blev enbart sambons då jag verkligen inte tycker om det som blev i. Den ena hade laxfyllning och 2 lager med ägg/dill och den andra hade skinka/rödlök, leverpastej och ost. Såhär går det när jag bara skulle göra på sådant vi hade hemma;) Ett perfekt sätt att rensa kylen på var det i alla fall.

    Stor kram

  12. Vivi 17 september , 2012 den 13:59 #

    Åh vad fina muggar, verkligen !
    Jag gillade speciellt faktiskt de svarta espresso-muggarna, men vi dricker aldrig espresso här hemma 🙂

    Jo jag mår okej… det har bara varit lite mycket detta året så jag funderar faktiskt på att prata med en läkare om att sjukskriva mig någon vecka. Känner att jag sover lite för dåligt och hade behövt hitta min balans igen. Vi får väl se…
    Kramar !

  13. Victorias fotovärld 18 september , 2012 den 00:01 #

    Åh, ugglekoppen vill jag ha! Supersöt!

  14. Jeanette 18 september , 2012 den 16:08 #

    Den ”stickade” koppen var ju jättefin!

Kommentera

