Testfredag v37: Festis Pear Rhubarb

14 Sep

Jag är tyvärr lite seg med att prova denna sommarnyhet från Festis men det var först igår som jag hittade den på Hemmakväll. 

Smaken päron och rabarber känns som en udda kombination när man hör det men det funkar. Tyvärr har ju alla Festis smaker blivit väldigt söt och sliskiga, så även denna. Ingen favorit med andra ord även om den hade kunnat blir lyckad.

 

12 svar to “Testfredag v37: Festis Pear Rhubarb”

  1. Pernilla 14 september , 2012 den 14:12 #

    Denna har jag helt missat, får man kanske ta och smaka om man hittar den någonstanns.

    Kram kram.

  2. Mikxki 14 september , 2012 den 14:44 #

    Den har jag inte sett 🙂 Borde testa den!

  3. Nikaia 14 september , 2012 den 15:07 #

    ja jätteskönt 🙂

  4. yasmine modell mamma och fru 14 september , 2012 den 15:43 #

    tack ja det blev super mumsigt
    hoppas du får en fin fredag och helg.
    nu ska vi laga middag
    kraaam

  5. Sofia 14 september , 2012 den 18:28 #

    Jag är inte sånt stort fan av Festis asså.

  6. Heidi 14 september , 2012 den 19:32 #

    Dopgåvan är en väggbonad som jag skall sy nallar på med korsstygn. 🙂 och sedan kommer namnet, vikten, längden och datumet där. 🙂
    Jo det är bara bra med mej. 🙂
    Kram

  7. Helena 14 september , 2012 den 21:57 #

    Alla festis ser väldigt goda och läskande ut men när alltid samma besvikelse när den dundersöta smaker fyller munnen. Tacka vet jag vatten:)

    Wow, vilken underbar dessertbuffé du ska bjuda på. Jag tror minsann jag dyker upp på dopet:)) Vad roligt att det funkar så bra med Elsa på stan.

    Visst är Amy duktig på att få ihop goda recept!

    Denna hegen är jag på Öland och hoppas få njuta av lite eftersommar väder!
    Hoppas ni får en underbart skön helg! Kramar fina du:)

  8. Viktkamp 14 september , 2012 den 22:46 #

    låter sött =)

  9. tess701 15 september , 2012 den 09:37 #

    Nej det är mycket som snurrar i hans lilla huvud nu och klart han inte vet hur det ska kännas nu när lillkillen är född och hur hans sits blir hos Malou nu… kommer han vara viktig än och kommer han få komma? Det är ju sådant han är rädd för utan att han säger detta….. han har varit deras medelpunkt och nu med ett eget barn kommer självklart massa tankar och oro… ordningen är omkullkastad.

    Idag ska vi äntligen åka och hälsa på den lille krabaten…. ska bli så spännande….

  10. william 15 september , 2012 den 11:39 #

    mums:D

  11. Jeanette 15 september , 2012 den 14:48 #

    Har jag inte sett innan.. Lät som en ganska bra kombination, men håller med att festis är alldeles för sött..

    Tack! 🙂 Ja, alldeles för fort!

  12. kajsa 15 september , 2012 den 18:16 #

    Har faktiskt aldrig sett den smaken! Men jag har vääldigt svårt för rabarber så jag hade nog inte tänkt att smaka den iallafall.

Kommentera

