Vinnaren av Ugglans familjekalender är…

13 Sep

Jag skickar ett mail till dig  där jag berättar vilka uppgifter vi behöver för att du ska få din vinst! Stort grattis! Jag är inte alls avis för att du får denna fina kalender hihi.

 

9 svar to “Vinnaren av Ugglans familjekalender är…”

  1. Pernilla 13 september , 2012 den 19:15 #

    Åh det var ju attans att man ej vann denna fina kalendern 🙂

    Veckan varit bra annars? Snart helg igen nu ju….Kram kram.

  2. jossan-mamma till malvabus och signeliten:) 13 september , 2012 den 20:16 #

    Nämen åh!!!! Så roligt att få skriva in våra aktiviteter i denna underbart fina kalender!!!! Tack:-D

  3. MIRA 13 september , 2012 den 20:33 #

    Grattis till henne 🙂

  4. carrå - mamma till Isabella och Evelina 13 september , 2012 den 20:50 #

    Ja det är det verkligen! :). Ja det är alltid trevligt!

  5. Johanna 13 september , 2012 den 21:20 #

    Ja det var kanon! 🙂
    Grattis till vinnaren

  6. ronja 13 september , 2012 den 21:42 #

    sv: Haha visst de 😀

  7. Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot 13 september , 2012 den 21:44 #

    Men åh vad roligt!!
    Haninge 🙂 ja är uppvuxen i Nynäshamn o brukar faktiskt fortfarande åka till Haninge centrum o shoppa 🙂 bra centrum måste ja säga 🙂

  8. Linda-Mamma till Alfred 14 september , 2012 den 11:08 #

    Åh grattis till henne, så himla fin! Ja kommer nog känna testdagarna när jag kännr för det lite för jag pluggar ju nu och det tar upp den mesta tiden av mina kvällar dessvärre…Var mer än jag trodde på dessa kurser,hehe..hjälper ju inte att de går parallelt med varandra hller om 2 & 2 så denna termin läser jag 2 urser samtidigt som skall vara klara i januari och sdan sätter det igång 2 nya! Jösses vad har jag gett mig inpå,haha!
    Hoppas allt är bra med er, o lillan växer så det knakar antar jag?Såg på insta också att ni flyttar om 2 månader!Jösses vad tiden gått fort!Vi måste ju hinna ses med!

  9. Diana 14 september , 2012 den 11:09 #

    Grattis till Josefine!

Kommentera

