Lunch på Antons

11 Sep

 

Idag blev det att äta lunch ute första gången sen Elsa kom. Vi gick till Antons här i stan som börjat med lunchbuffé nu. Jag åt bara av det kalla vilket räckte gått då där fanns massa goda, fräscha och matiga sallader. Efterrätten var inte helt fel heller, muffins, chokladkaka med jordnötter, fruktsallad och maräng.

23 svar to “Lunch på Antons”

  1. Therese 11 september , 2012 den 13:44 #

    Mmm gott! Man kan köpa Mango via nätet med 🙂 Hoppas du har en fin dag!

  2. Sara - Mamma till Elvin 11 september , 2012 den 14:42 #

    SV: Tack snälla du 🙂 Jag tror att det är många som inte känner så starkt för att amma, men många vill inte erkänna det för dom tror att det är dumt och ovanligt att tänka så. Jag skäms inte för att jag känner som jag gör, är nog vanligare än vad man tror 🙂 kram

  3. ronja 11 september , 2012 den 17:46 #

    sv: Ahokej, kan inte tänka mig hur det skulle kännas utan syskon 😮

  4. Johanna 11 september , 2012 den 17:59 #

    Såg gott ut!

    Nej jag tycker det är starkt och våga berätta.

  5. Lisa 11 september , 2012 den 18:01 #

    Ser jätte smaskigt ut 🙂

  6. Pernilla 11 september , 2012 den 18:48 #

    Mums det såg jätte gott ut och så trevligt med lunch ute 🙂

  7. Pernilla 11 september , 2012 den 18:49 #

    Tack förresten, känner mig väldigt nöjd med nya utseendet på bloggen 🙂

  8. Mamma till William och Wilma 11 september , 2012 den 19:08 #

    God kväll söta..ha en fin kväll.kram

  9. Josefin 11 september , 2012 den 19:13 #

    Hallå! VILKEN FIN BLOGG DU HAR! c: Jag har startat på nytt upp på min blogg ddet här med ”dagens blogg” Och det skulle vara jätte kul om du ville vara med och tävla om att bli det! Och Så klart kan man vara med HUUUUR många ggr man vil!! :’D KRAM!//www.vafanjossey.blogg.se

  10. Jennie & FrökenFlis 11 september , 2012 den 19:22 #

    sallader går alltid hem, det är så fräscht och gott 🙂

    sv, tack snälla 🙂

    kram o hoppas du får en bra kväll !

  11. yasmine modell mamma och fru 11 september , 2012 den 20:38 #

    såg mumsigt ut det där, mummmma.
    hoppas du får en fin kväll.
    kraaam

  12. Nikaia 11 september , 2012 den 21:00 #

    Ja det är dom, så det var rikigt najs!

  13. Emma Hansson (@emmarias) 11 september , 2012 den 21:33 #

    GOTT! Den där chokladkakan med jordnötter alltså.. Skulle gärna ta en tugga av den nu 😉

  14. Karin B 11 september , 2012 den 21:47 #

    Det ser jättegott ut!

  15. Helena 11 september , 2012 den 22:29 #

    Trevligt med en lunch ute på stan! Vad tyckte Elsa om det? Desserten såg ju väldigt god ut:)

    Visst funkar det jättebra att byta ut lingonen mot hallon. Det klart att du ska ha rosa kakor till dopet. Har du bestämt vad du ska ha på dopet?
    Jag fick inte dessa macaronsen lika höga som de annars brukar bli men jag har aldrig använt mig av detta receptet innan. Antingen beror det på receptet, vädret eller bagerskan. Men vi utesluter bagerskan. eller vad tror du?..hihi
    Kramar:)

  16. Coquina 11 september , 2012 den 22:59 #

    Mumsigt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

  17. Victorias fotovärld 12 september , 2012 den 00:40 #

    Det låter ju inte helt fel! Alltid roligt att äta ute!

  18. Diana 12 september , 2012 den 08:17 #

    Första gången? Shit, jag hade dött utan ute-mat på så lång tid! 🙂

  19. anniepiie 12 september , 2012 den 09:24 #

    oj, men inte så lätt att komma iväg när man har en unge att ta hand om och allt ska klaffa med alla typ! 🙂 Efterätten ser gudmligt god ut!! 😀

  20. Fina Frun 12 september , 2012 den 10:20 #

    Det ser gott ut!

  21. Bina 12 september , 2012 den 12:44 #

    ja de va mycket tråkigt.
    men jag köpte en via nätet, hoppas den blir bra =)

  22. Lilli Nyfiken - Småbarnsmama! 12 september , 2012 den 13:19 #

    Åh, den där chokladen såg ju inge syndig ut 😛

    Matigt med smörgåstårta blir det ju, men vi har lite omväga folk och så lär det bli mitt på dagen så det käns snällast mot både oss själva och dem att slippa tänka på middagen den dagen…

    Kan ingen diret psalm heller, minns ej de man hade till dotterns dop – men läste på dopguiden att det skulle vara två(?) stycken. Jag är mycket för att planera i tid, speciellt då jag gärna gör saker själv som kort, bakning, dukning etc

    Kommer säkerligen slänga ut ett gäng (tusen…) frågor till längre fram…

    Något annat ni tänkt? Miniformat är ju kul.. Har fuderat på morotsmuffins i små små formar – typ de som man har ketchup i på mc donalds…

  23. Mamma till William och Wilma 14 september , 2012 den 09:11 #

    Godmorgon fina blogg vän 🙂
    I dag kom hösten på besök..tycker dog att sommarne var för kort även i år..Inga planer att resa ner till lund/malmö över en dag för en mysig fika med barnan? kram kram

Kommentera

