Tårtbitar

26 Aug

Det är kul hur många olika varianter av tårtor och bakelser man kan göra Som bakelsen jag köpte på 3G idag, vanlig tårtbotten med chokladmousse, en sträng vaniljkräm och en halv banan inklämd mellan lagren! En förvånansvärt god tårtbit faktiskt.

Vilken är den lustigaste tårta du ätit?

20120826-143428.jpg

10 svar to “Tårtbitar”

  1. kajsa 26 augusti , 2012 den 15:27 #

    Smaskens! Jag har faktiskt inte ätit någon konstig tårta vad jag kan komma på haha 😉

    sv: Jag började 1an på gymnasiet 🙂

  2. Felicia 26 augusti , 2012 den 15:53 #

    Åh så gott, hmmm kan inte minnas ngn just nu ju :O

    SV: gud varit fullt upp verkligen, var i barcelona i 10 dgr sen jobb efter det här i sverige fullt upp!!

    Hur är det med dig och lillan? 😀

    puss

  3. Emma 26 augusti , 2012 den 16:22 #

    Den såg såå god ut. Blev jätte sugen på tårta nu ju. 😦 Hehe.

  4. interiorstockholm 26 augusti , 2012 den 18:08 #

    Gott!

  5. Linda-Mamma till Alfred 26 augusti , 2012 den 19:15 #

    Mmm gud vad gott!!!

  6. Frida - mamma till Filippa 26 augusti , 2012 den 19:26 #

    På Filippas dop hade vi tårtor med choklad och apelsin, himla gott!

  7. Helena 26 augusti , 2012 den 22:10 #

    Banan och choklad är ju god kombination. I skrivande stund kommer jag inte på någon konstig tårta som jag ätit. Tyvärr kommer det bara upp minnen från torra eländiga tårtor med en svidande smak av bakpulver:)

    Tack,kul att du gillar mina fjädrar!

    Hoppas ni haft en fin dag och firat 2-månaders godingen=) Kramar

  8. Vivi 27 augusti , 2012 den 10:08 #

    Jag vet inte om jag ätit ngn lustig tårta, det skulle nog vara när jag var i USA i så fall, där består tårtorna av socker och luft typ 😛
    Tack för alla dina braiga tips, ska kolla efter spritspåsarna idag och sedan kommer jag nog beställa tårtformarna via nätet, är så sugen på att baka ”snyggtårtor” nu 🙂

    Kramar!

  9. Pernilla 27 augusti , 2012 den 11:41 #

    Ja det var mysigt med en biodejt, man behöver sin egen tid med varandra då och då =)

    Mumsigt med tårta och choklad och banan gillar jag. Kommer dock inte på om jag ätit någon konstig…

    Hoppas helgen varit bra? Kram

  10. Becka [fotoblogg] 29 augusti , 2012 den 21:27 #

    Åh vad gott det ser ut & låter!
    sv: Åh blir så glad, tusen tack vännen! ♥

Kommentera

