Bloggarna tar över bokhandeln

23 Aug

7 svar to “Bloggarna tar över bokhandeln”

  1. madelein-sexbarnsmamma 23 augusti , 2012 den 13:43 #

    Underbaraclara och skatboet har med släppt böcker.

  2. jonna 24 augusti , 2012 den 09:56 #

    Ja de är så mys ! haha den kaffekokarboken är ju sjuk!

  3. Pernilla 24 augusti , 2012 den 11:25 #

    Jaa det är galet att dem snart ska börja på förskolan, känns ju som dem kom igår. Det går så galet fort.

    Hoppas ni får en bra helg, kram kram.

  4. Felicia 26 augusti , 2012 den 15:53 #

    BLev lite sugen på den där skippa nuddlarna som fattig student! ahha

    puss

  5. sofie mumsfillibaba 27 augusti , 2012 den 21:59 #

    Jaha….det är en bok man ska skriva alltså!;)

  6. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 10 september , 2012 den 13:19 #

    Hej vännen!
    Här var det en del inlägg att läsa ifatt som jag missat under min lilla paus.
    Jag hade det underbart i Grekland, dock blev det inte lika roligt att komma hem till ett struligt liv, men jag antar att det bara är till att ta nya tag.
    Hoppas allt är bra med dig och resten av familjen:)
    Stor kram

  7. Ina den Fina 11 september , 2012 den 21:52 #

    Jag hade inte en aning om att så många bloggare släppt böcker, kul! De är ju lite av en dröm jag också har faktiskt…någon gång så! Ha de gott, kram från Ystad

Kommentera

