IKEA katalogen är äntligen här

22 Aug

Igår kom den efterlängtade IKEA katalogen! Får jag en stund över ska jag lusläsa varenda sida och söka inspiration. Är så sugen på att göra om här hemma och byta ut alla möbler. Man har ju inte samma smak idag som när man flyttade hemifrån vid 19 årsålder. Av vad jag sett redan efter att ha skummat igenom katalogen så finns där massa snyggt.

12 svar to “IKEA katalogen är äntligen här”

  1. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 22 augusti , 2012 den 15:01 #

    Hihi aa resan är det ända jag tänker på nu, två dagar kvar och resfebern har flyttat in i min kropp:)

    Då hoppas jag att du bakar något snart med de där så jag vet om jag ska beställa eller låt bli;).
    Kramar

  2. Becka [fotoblogg] 22 augusti , 2012 den 15:16 #

    Vad kul!
    sv: Åh blir så glad, tusen tack finaste du! ♥

  3. jennifer. 22 augusti , 2012 den 19:59 #

    Ja, verkligen! Lite sol är alltid härligt 🙂
    Ha en fortsatt fin kväll!

  4. yasmine modell mamma och fru 22 augusti , 2012 den 21:25 #

    tack söta du.
    bilderna kommer synas lite varstans blandannat på http://www.style4her.com när bilderna är klara.
    Här är det annars bara bra ska ha film mys i sängen nu.
    du då? kraam

  5. carrå - mamma till Isabella och Evelina 22 augusti , 2012 den 22:01 #

    Jo precis så är det men så var det ju även innan man fick barn!.

    Ja jag har ju det!. simtävlade när jag var yngre under många år också och red en del. Skönt att du äntligen hittat suget hoppas det håller i sig!. mitt problem är att jag har svårt att hitta en träningsform jag verkligen trivs med. tycker allt blir tråkigt i längden liksom..

  6. TC 22 augusti , 2012 den 22:37 #

    sv. Ja verkligen =)

  7. Jenny - mammaliv i Nashville 23 augusti , 2012 den 03:03 #

    Det har verkligen bloggats flitigt om den där katalogen idag i massa bloggar! 🙂 Minns själv när jag bodde i Sverige & slutade upp med allt för att bläddra igenom alla blanka sidor om & om igen 😉

  8. Moa - Nybliven mamma till Ella ♡ 23 augusti , 2012 den 10:31 #

    Svar: Nej det lär man aldrig göra 🙂 så häftigt!

  9. Pernilla 23 augusti , 2012 den 18:59 #

    Kollade också massor i den och söker inspiration inför vårat kommande nya hem =)

  10. Sofia 26 augusti , 2012 den 13:56 #

    Ja det finns en hel del snyggt! Gillar mycket av dom nya ps. grejerna. 🙂

  11. tess 26 augusti , 2012 den 18:37 #

    jag skulle oxå vilja byta ut allting nästan =) älskar att inreda och göra om, hehe. Om man ändå hade en massa massa pengar att spendera !

  12. Bina 27 augusti , 2012 den 00:15 #

    Tack =)
    Oh jag har inte hunnit kolla i den än, får ta o göra de en dag snaart =)

Kommentera

