Alternativ dukning

21 Aug

15 svar to “Alternativ dukning”

  1. Lovisa 21 augusti , 2012 den 11:25 #

    Antar att du är lika mycket för sött som jag, så om du inte testat och har vägarna förbi starbucks någon gång så MÅSTE du testa deras salted pecan bar. Den är så sjukt god!!

  2. Cissi 21 augusti , 2012 den 12:16 #

    Glömsk blir jag också! Marcus skojade om att jag inte behövde göra ett test den här gången.. efter att ha glömt plattan på, glömt mobilen hemma, plånboken på ica var han rätt säker på sin sak ändå 😉 och han hade rätt… 😉

  3. Fina Frun 21 augusti , 2012 den 14:14 #

    Mycket bra ideer!

  4. Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot 21 augusti , 2012 den 14:22 #

    Ja Gud han somnar jätte lätt 🙂 oftast iaf 😉 ibland går de att lägga ner honom o ibland vaknar han 🙂

    Jaa de ska bli jätte kul att fixa med dom sen 🙂

  5. Isabelle 21 augusti , 2012 den 15:50 #

    Vilket superfint glas från Åhléns 😀

  6. kajsa 21 augusti , 2012 den 16:14 #

    så mycket fint =D

  7. Diana 21 augusti , 2012 den 16:27 #

    Verkligen smart det där med presentpappret, det ska jag ha i huvudet!

  8. rhulth 21 augusti , 2012 den 16:55 #

    Jättefina saker och vad roligt att du tänker lite ”outside the box”, att man faktiskt kan använda ett kort till bordsplaceringen och sådär :).

    Sv: Ja, det är helt galet att tiden gått så snabbt, det känns inte riktigt som att det har varit sommar ordentligt i år. Kanske för att det har varit lite dåligt väder fram och tillbaka och mycket jobb, jag vet faktiskt inte. På ett sätt ja, så är rutiner något bra, men det kommer nog att kännas lite segt att gå tillbaka också, men jag hoppas på det bästa.

    Din idé med dessertbuffé låter ju himmelskt! Jag kommer ihåg när min mamma fyllde 50 och vi hade beställt tårtor från ett fint bageri och folk tänkte liksom inte på att de tårtorna kanske inte var buffématerial såsom maten, så mitt upp i allting så tog det slut så jag fick gå till närmsta köpcentrum och köpa tårtor på Konsum. Därmed så känns det som att små pickplock som kanske inte blir sådär extremt mycket arbete för dig kanske är att föredra. Sedan känns det som att när saker och ting är portionerat sådär smått, så tänker folk kanske efter när det gäller hur många de tar. Det är dock klart att man som värdinna vill att det ska finnas mat i överflöd så att det inte är någon risk oavsett hur mycket gästerna äter, men man får ju tänka lite praktiskt också :). Din idé låter som sagt helt underbar, jag tror att det kommer att bli jättefint.

    Jag tror faktiskt aldrig att det blev av att jag och E kollade på film, men vi kollade lite serier istället, går bra det med.

    Hur är det med dig?

    Puss och Kram

  9. Tessie 21 augusti , 2012 den 17:24 #

    Fina grejer, som vanligt här när man tittar in! 😀

    SV: Ja det var mysigt med sällskap i helgen. Det behövde jag.
    Tack, jo de finns alltid nått man saknar, eller vill ha till sitt hem! Kram

  10. Carro 21 augusti , 2012 den 18:20 #

    Så fint glas och presentpapper!

    Sv: polenkryssningen var super!!! dock inte äggröran på frukosten, liite besviken där måste jag säga 😦 hehe. Det kommer flera inlägg om den snart, måste bara ta lite i ordning här, har ju varit på många utflykter. haha. Synd att inte du jobbade med, hade ju varit kul! =) Vart var det nu igen du jobbade med på båten?

  11. maria husetfullt 21 augusti , 2012 den 19:12 #

    Vilka roliga ideer.

  12. Linda-Mamma till Alfred 21 augusti , 2012 den 19:15 #

    Åh hihi…ja det är allt tufft att vara småbarnsmamma emellanåt;) Ikväll blir det tv-tittande på Robinson o dallas igen;)
    Ja exakt så kände jag med när vi valde att ha dopet i kyrkan..o kan tänka att det blir en bakverksbuffé som heter duga!!!

  13. madelein-sexbarnsmamma 21 augusti , 2012 den 19:22 #

    Smarta tips! Ja tack, det påverkar mycket hur tänderna ser ut. Det är ändå en stor del av ens yttre.

  14. Victorias fotovärld 21 augusti , 2012 den 23:51 #

    Vilka roliga dukningar man kan göra egentligen. Jag måste försöka göra det mycket oftare.

    Sv: Haha, jag håller med dig, ibland vill man kunna sitta inne utan dåligt samvete för att solen skiner ute 🙂

  15. Annika 22 augusti , 2012 den 09:42 #

    Åååå så mycket fint!

Kommentera

