Sail Karlskrona

8 Aug

Imorgon börjar ett av Karlskronas stora årliga evenemang, Sailet! Sailet håller på enda tills på lördag. Detta blir första gången jag kan gå på detta(förra året jobbade jag) och det ska bli kul att se! Som ni kanske kan ana på namnet är det ett sjörelaterat evenemang med massa fina båtar, gummibåtsrace, pirataktiviteter för de små, marknadsstånd, mat- och dryckestält med artister, tivoli och mycket annat. Som jag förstår var det mycket större förr så mina förväntningar är inte jättehöga men ska bli skoj att gå en tur på området iaf!

10 svar to “Sail Karlskrona”

  1. Helena 8 augusti , 2012 den 16:32 #

    Kul att du kan gå på sailet i år. Det är mysigt:) jag har varit med på det flera gånger men nu är det ett bra tag sen! Ha det så trevligt! Kram:)

  2. Sofia 8 augusti , 2012 den 16:45 #

    Vad kul! Älskar när det händer saker i stan. 🙂

  3. Just The Girl Next Door 8 augusti , 2012 den 17:06 #

    Åhh!! Låter mysigt!

  4. Elin 8 augusti , 2012 den 19:19 #

    Va mysigt Alltid härligt med massa båtar! Då kan man drömma sig bort lite!

    Tack underbara du! Ja de har varit väldigt jobbigt men samtidigt vet jag att han mår bättre nu! Nej det är inte han! 🙂

    Ja visst. Är man riktigt nöjd så går man ju tillbaka! ^^ fast samtidigt är de som du gjort att testa lite olika oxå kul! Då får man lite olika stilar på de man gör, Om du förstår hur jag menar!

    Haha aah inte bara du som vart förvirrad av namnet! ^^
    Kram kram

  5. Elin 8 augusti , 2012 den 19:26 #

    Ooh juste, står att jag måste uppge ett användarnamn när jag ska läsa om beben! Eller har jag tryckt nå fel! ^^
    Kram

  6. jennifer. 8 augusti , 2012 den 20:01 #

    Tack för din kommentar! Så roligt att höra! Kram

  7. Pernilla 8 augusti , 2012 den 21:34 #

    Vad skoj det låter, hoppas ni får det roligt där 🙂

    Kram kram.

  8. Marie - Småländsk dalkulla 8 augusti , 2012 den 23:00 #

    Hej, ohh hoppas att ni får finfint väder då också =D. ja, jag kan också tycka det är mysigt med lite höstfeelings, gillar första delen av hösten =D

  9. Jeanette♥ 9 augusti , 2012 den 09:14 #

    Svar: Ja, den bokasken är garanterat inte den första och sista vi skaffar oss:)

  10. Fröken Josefine 9 augusti , 2012 den 11:48 #

    Åh jag skulle så gärna vilja åka ner på det! Men jobbar i helgen :/

    Hihi, ja en sportig lunch borde ju vara skitbra?! 😀

Kommentera

