Under 100 kr: Augusti

5 Aug

Dags för en ny kategori! I början av varje månad kommer jag visa mina favoriter som går att köpa för under 100 kr, det ska vara billigt att shoppa till köket.

12 svar to “Under 100 kr: Augusti”

  1. Carro 5 augusti , 2012 den 16:09 #

    så söt kakburk!

  2. Pernilla 5 augusti , 2012 den 19:21 #

    Jaa det var synd med stövlarna, men så det är. Tur de har ett par i alla fall som sitter bra 🙂

    Vilken skojsig idè, skoj när man kan fynda för en mindre summa och ändå få något bra och fint.

    Kram kram.

  3. kajsa 5 augusti , 2012 den 19:37 #

    Roliga tips!! Kakburken är verkligen hur söt som helst 😀

    sv: Ja, håller helt med dig!

  4. Coquina 5 augusti , 2012 den 21:56 #

    Ååå vad förklädet var gulligt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

  5. Linda-Mamma till Alfred 6 augusti , 2012 den 11:37 #

    Älskar burken!!Nu är ditt gästinlägg uppe;)

  6. Emma 6 augusti , 2012 den 11:43 #

    Det är bra med en händig man hehe. Tack 🙂
    Kakburken och muggen får gärna flytta hem till mig 🙂

  7. Vivi 6 augusti , 2012 den 13:24 #

    Oh vilken bra kategori! Kan tala om att karamellskålen från lagerhaus fungerar utmärkt att ha i badrummet till bommul, tops och sådant 🙂
    Såg ditt inlägg hos Linda också, väldigt bra skrivet och beskrivet om din fina blogg tycker jag 🙂

    Ja, klart du måste gå på eller ha bloggträff ngn gång. Det är verkligen så roligt!!! Fast jag förstår om du vill vänta lite 😉

    Kramar !

  8. Kristin @ The Chocolate Box 6 augusti , 2012 den 15:51 #

    Vilken bra idé! Håller med om att det ska vara billigt att shoppa till köket. Då kan man ju köpa så mycket mer också 😀

  9. Fröken Josefine 6 augusti , 2012 den 18:06 #

    Förklädet var ju riktigt sött! Ett sånt vill jag ha 🙂

    Hihi, ja visst är det? Blåbär är ju så jäkla gott!

  10. Jeanette♥ 6 augusti , 2012 den 19:16 #

    Jag är väldigt sugen på den kakburken alltså:)

  11. jos 6 augusti , 2012 den 23:09 #

    Härligt!

  12. Victorias fotovärld 7 augusti , 2012 den 21:39 #

    Vilka fina och billiga saker. Jag gillar muggarna från Åhlens.

Kommentera

