Street Food Market

4 Aug

En marknad med bara street food, hur trevligt låter inte det? I helgen håller gruppen Street Food Stockholm en testmarknad med tio stånd där du kan hitta allt från falafel till ekologiska fjällkohamburgare till belgiska våfflor. Om marknaden går vägen kommer vi nästa år få se denna marknad varje helg under sommarhalvåret på Katarina Bangata.

Om detta blir verklighet nästa år kommer det troligtvis bli en stor grej, tänk att kunna strosa runt och äta god och välgjord street food och kanske sätta sig i en park och mysa likt ”Smaka på Sthlm” hela sommaren!

Så gå till Katarina Bangata på söndag fr kl 11.00

bildkälla: streetfoodmarket.se

14 svar to “Street Food Market”

  1. Vi bor ju inte så långt ifrån Katarina Bangata men tyvärr så ska vi på kalas imorgon! Annars hade jag nog besökt Street Food Market! Får hoppas på nästa år 🙂

  2. Monia - mamma till Tuvalie 4 augusti , 2012 den 13:11 #

    Hej kära du. Vill tipsa dig om mina tävlingar! En nystartad där du kan vinna en valfri vara från Blingskal.com

    Du kan ÄVEN vinna ett egendesignat iphone-skal, Presentkort hos edeal, presentkort hos dam&knekt, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar =) Det kan ju vara just DU som vinner

    direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

  3. Amy's piece of cake 4 augusti , 2012 den 14:07 #

    Låter härligt med en sådan marknad!

  4. ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! 4 augusti , 2012 den 14:42 #

    ooh grymt ju! :O

  5. madelein-sexbarnsmamma 4 augusti , 2012 den 15:20 #

    Åh vad coolt 🙂 Synd att jag missar, hade egentligen tänkt åka upp till Prride men kom aödrig iväg.

  6. Pernilla 4 augusti , 2012 den 16:32 #

    Trevligt med sådana matmarknader =)

  7. yasmine modell mamma och fru 4 augusti , 2012 den 17:19 #

    tyvärr fick vi veta att cancern åter är kvar, så vi vet inte alls om han överlever så har det rätt kämpigt nu.
    kraaam på dig

  8. Sanna 4 augusti , 2012 den 17:48 #

    Åh det ska jag göra! Tack för tipset!!

  9. Diana 4 augusti , 2012 den 19:21 #

    Hoppas den marknaden var bättre än den vi hade i stan idag, riktigt urusel tyvärr!

  10. jess 5 augusti , 2012 den 09:26 #

    Oj vad gott det ser ut!! Var i Stockholm igår och smaka taco tallrik… rätt mumsigt. =)
    Ha en bra dag.

  11. Annika 5 augusti , 2012 den 11:48 #

    Åååå där hade jag gärna varit!

  12. Alexandra - kärlek på tallrik 5 augusti , 2012 den 16:35 #

    Åh vad kul! Där hade jag gärna varit om jag bott i Stockholm! Gick du dit? Hur var det? Hoppas att det blir av nästa sommar 🙂

  13. Sofia 5 augusti , 2012 den 16:46 #

    Åh mysigt. Och gott! 🙂

  14. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 6 augusti , 2012 den 14:05 #

    sv: Ledsen för sent svar. Har typ inte brytt mig om bloggen denna veckan.
    Nej det var inget problem mellan mig och sambon. Min väns sambo skulle resa bort och då flyttade jag in som sällskap hos henne:)

    Stor kram

Kommentera

