Testfredag v 30: OLW Solo´s

27 Jul

Idag är det invigningen av OS i London och då måste man ju ha lite chips framför TVn! Därför har jag denna vecka valt att testa OLWs Solos som är misstänkt lika pringles både var gäller utformningen på burken och själva chipsen!
Men hur smakar de då? Denna smaken Sourcream & ranch är otroligt smakrik och god! Till skillnad från Pringles känner man att detta är chips gjorda på potatis! Rekommenderas starkt.

15 svar to “Testfredag v 30: OLW Solo´s”

  1. Heidi 27 juli , 2012 den 20:19 #

    Jo jag har var tredje helg ledigt. Imorgon skall vi åka till Tuuri, en affär i Finland som är liknande som ni har Ullared. 🙂
    Och så har jag nu senaste onsdags natt luggit inne på sjukhus, så har haft sjukledigt från jobbet.
    Tack för lösenordet. 🙂 Självklart vill jag läsa.
    Kram

  2. Bella 27 juli , 2012 den 20:31 #

    ska prova dom nästa gång 🙂

  3. Katarina 27 juli , 2012 den 21:40 #

    Nu gillar jag faktiskt inte chips, men ska tipsa chipsälskarna här hemma 🙂

  4. elinn 27 juli , 2012 den 23:52 #

    tack så mycket sötnos! 😀
    jag blev super nöjd men det är lite ovant med kort hår än då det var så länge sen jag hade det :O

    allt bra idag? 🙂

  5. Johanna 28 juli , 2012 den 09:49 #

    Kanske får testa dem någon gång!

    Jag orka bara se till strax efter 23 på osinvigningen, sen gick jag och lade mig.

  6. Linda-Mamma till Alfred 28 juli , 2012 den 10:24 #

    ÅH dom lä goda!Jösses jag måste ta tag i testfredagen igen, har vart lite dålig med det. Nu är vi hemma från vår vecka i Strömstad, skönt att komma hem till sin egna vardag igen..
    Såklart det kommer mer chanser skicka mig ett gästinlägg nu så fixar jag det;)

  7. Annika 28 juli , 2012 den 11:01 #

    va bra att de smakar bättre än Pringels för jag gillar ite deras

  8. Pernilla 28 juli , 2012 den 11:10 #

    Dem lätt mumsiga, får nog tas och provas en dag =)

  9. Leila 28 juli , 2012 den 12:08 #

    Hej vännen! Hoppas att allting är bra med er alla i denna värmebölja 🙂
    Vill även passa på att säga Grattis till lilla Elsa i efterskott!, 1 hel månad redan?
    Det känns ju precis som igår som man läste det glädjande på bloggen att hon kommit 🙂

    De där chipsen lät väldigt goda, har varit lite skeptisk mot att testa dem just eftersom de påminner så mycket om Pringles o de verkligen inte är någon favorit, men nu ska det bli av att testa dem 🙂

    Med mig är det helt okej, ska snart iväg o jobba kväll men det gör inte så mycket eftersom jag trivs så bra på jobbet 🙂

    Hoppas att ni får en riktigt fin helg tillsammans! Stor kram på dig vännen.

  10. malin-helena 28 juli , 2012 den 13:32 #

    Måste testa de där chipsen någon gång.. (som jag säger om allt) hahah.. 😛

    Ja, det är skönt att få in lite vardag. Dock blir det lite föör mycket jobb nu istället. Chefen och hans fru ska ha lite semester så då blir det lite mer timmar för oss andra, så det blir en chock från ledighet till full fart liksom.
    Men jag ska ha en vecka till semester i augusti, ska iväg på en mini kryssning med min mamma. 🙂

    Är lilla tösen nöjd nu och sover på nätterna när hon fått ersättning och så? 🙂

    kramar

  11. ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! 28 juli , 2012 den 15:26 #

    Tycker också att de är goda !:D

  12. Art By Tina - Konst & Fashion 28 juli , 2012 den 18:04 #

    Låter mums. Ännu mumsigare hade varit om dom fanns som salt & vinäger – min chipsfavorit!

  13. kajsa 29 juli , 2012 den 02:42 #

    Smaskens!!

  14. Isabelle 29 juli , 2012 den 10:03 #

    Mumma, dem måste jag också testa!! 🙂

  15. Sanna 29 juli , 2012 den 10:48 #

    Jag har velat testa dem ett tag nu utan att det blivit av. Vad kul att de var goda!

Kommentera

