Nu kan du bli ett proffs i köket!

21 Jul

4 svar to “Nu kan du bli ett proffs i köket!”

  1. Amy's piece of cake 21 juli , 2012 den 14:41 #

    Jag trodde vi redan var proffs i köket? 😉
    Skämt åsido, finfina boktips!

  2. Jenny - mammaliv i Nashville 22 juli , 2012 den 04:01 #

    Jag måste nog be mamma skicka med några svenska kok & bak-böcker i nästa paket! 🙂

  3. Pernilla 22 juli , 2012 den 10:22 #

    Jaa det går verkligen fort med dem små liven =)

    Det är bara bra med oss och hoppas det är det med er också? Kram kram.

  4. Helena 22 juli , 2012 den 10:50 #

    Boken Sötebröd skulle jag gärna vilja ha:)

    Tack snälla, goa du för din fina kommentar!:) Den klänningen är en av mina favoriter och jag fastnade direkt för skärningen i ryggen. Kul när det är lite annorlunda och den är så himla luftig och skön. Jag köpte den på Kapp Ahls sommarrea.

    Hoppas det är bra med dig och lilla fina dottern! Njut av dagarna och ta allt med ro.
    Bamsekramar till dig!

Kommentera

