Safta och sylta i sommar

11 Jul

13 svar to “Safta och sylta i sommar”

  1. elinmargaretas 12 juli , 2012 den 11:28 #

    hallå fina du!
    hoppas allt är bra! har inte kunnat blogga på jättelänge då jag har massa problem med bloggen! så typiskt!

    Jag har fortfarande inte fått lösenordet för att kunna läsa om den lilla! de försvann tyvärr förut så jag har ju inte kunnat läsa! ^^

    hoppas allt är bra!
    kram

  2. Emma 12 juli , 2012 den 13:28 #

    Ja de är jättesött 🙂
    Jag gjorde vinbärssaft förra sommaren, blir kanske i år igen. Har ni fått er lilla tjej nu då?

  3. Thessan 12 juli , 2012 den 16:46 #

    Tack! så roligt när andra uppskattar det man gör! Hur går det för dig å din lilla familj?? Hoppas ni har det bra

  4. jonna 12 juli , 2012 den 21:20 #

    ja kul :)) fina saker =))

  5. Helena 13 juli , 2012 den 10:55 #

    Fina saker! Jag tycker det är roligt att sylta och safta i små mängder. Att göra burkarna extra fina gör ju bara att det smakar ännu bättre=)
    Hoppas ni mår bra alla tre i familjen! Kramar:)

  6. Victorias fotovärld 13 juli , 2012 den 12:13 #

    Inspirerande och såklart gott om man hittar några bär i sommar!

    Sv: Verkligen mysigt med en fisketur! Vi fick några abborrar och gäddor.

  7. Pernilla 13 juli , 2012 den 14:26 #

    Hoppas allt är bra med er? Kram kram

  8. Jessika - Jordgubbsdrömmar! 13 juli , 2012 den 17:29 #

    etiketter gör verkligen burken hel! det är verkligen sååå fint! 🙂
    jag ska dock leta reda på en old style rese etikett. Så har du tips, hojta till 🙂
    Gärna en som det står ”to : america” eller liknande 😉

  9. Lisa 13 juli , 2012 den 17:51 #

    Åh så gott det lät 🙂

  10. Fotograf Malin Sundin 13 juli , 2012 den 18:14 #

    RE: jasså, ja de är helt otroligt fina 🙂

  11. carrå - mamma till Isabella och gravid 13 juli , 2012 den 19:00 #

    Ja det är kul :)..Patrik jobbar ju fortfarande men jag uppskattade en vilodag man är ju inte direkt så aktiv och kul såhär på slutet. Låter mysigt, längtar så tills vår lilla kommer :). kram

  12. trollet 14 juli , 2012 den 10:42 #

    Ja, det var jättemys, vi grillade, drack rose och avlutade med lite dans på Engelen=) Tack för lösenordet, ska läsa ikapp med det snaraste=)) Kramen till er alla!!

  13. Fröken Tö 20 juli , 2012 den 08:32 #

    Jo det bara bidde så. Tänkte först avstå, men så tänkte jag glas som glas! Mina större vinkupor råkade rymma 6,5 dl så det blev perfekt! Ser lite skojigt ut att baka surdeg i en vinkupa också 😉

    Ja det är verkligen råvarorna som gör’t! Men jag använde ju ekologiskt mjöl förra gången också- men inte från Salta kvarn!

    Kan tro att det blev en söt unge! Fint namn också- Tänkter direkt på Elsa Beskows fantastiska barnböcker! Kram

Kommentera

