Glad midsommar till er alla!

22 Jun

Jag antar att det inte blir mycket sitta inne vid datorn idag så jag vill med detta inlägg passa på att önska er en riktigt glad midsommar! Ingen bebis har dykt upp än så vi firar dagen med sillunch, titta på midsommarfirandet i Wämöparken, grilla lite och så klart äta jordgubbstårta! Hoppas solen lyser på er lite idag och att ni njuter av sommaren!

Kramar!

14 svar to “Glad midsommar till er alla!”

  1. Sofia 22 juni , 2012 den 12:23 #

    Låter härligt! 🙂

    Glad midsommar!

  2. Karoline 22 juni , 2012 den 12:24 #

    Och gud så gott det såg ut!

  3. Lisa 22 juni , 2012 den 12:34 #

    Vilken underbar tårta!

    Håller tummarna för bebis kommer snart 🙂
    Glad midsommar!

  4. Felicia 22 juni , 2012 den 12:45 #

    GLAAAAD MIDSOMMAR, tårtan ser ljuvlig ut!

    SV: Jag publicerade bara inte kommentaren, så det är lugnt! :))))) Är det inte dags för bebisen snart? 😀

    PUSSAR

  5. rhulth 22 juni , 2012 den 12:51 #

    Glad Midsommar finaste Eleonore <3. Din tårta ser verkligen gudomlig ut, åh så jag skulle vilja sätta tänderna i den. Jag har funderat på att baka något också, men har inget väldigt somrigt hemma, får se vad jag hittar på :).

    Sv: Jag ville inte verka som en besserwisser heller, att rätta dig! Tack för komplimangen med tortellinisarna, det betyder mycket när det kommer från dig. Jag fyllde dem med jox gjort på: broccoli, knaperstekt bacon, lite lätt creme fraiche (laktosfritt) och lite laktosfri salladsost. Det blev jättegott, men tror att det äggen jag använde till degen var lite för små, det ska ju vara stora ägg man ska använda och degen kändes lite tjock på något sätt och blev lätt torr. Men, men det var gott ändå :).

    Ja, det är mycket att fira nu, blir nog lite fin middag tillsammans med E och hans mamma och hennes sambo ikväll.

    Hoppas att du får en underbart fin dag och att bebis vill titta ut snart!
    Puss och Kram!

  6. Pernilla 22 juni , 2012 den 14:00 #

    Ha nu en toppen dag med massor med mys och god mat =)

    Tårtan såg fantastiskt god ut!!

  7. Katarina 22 juni , 2012 den 14:19 #

    Vilken härlig tårta! Glad midsommar, kram!

  8. Helena 22 juni , 2012 den 15:50 #

    Vilken fin tårta du har gjort! En riktig midsommartårta:) må så gott och ha en fortsatt midsommar<3 kram

  9. Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥ 22 juni , 2012 den 15:52 #

    När är det bf? 🙂
    Glad midsommar!!! 😀

  10. Leila 22 juni , 2012 den 20:01 #

    Tack snälla och glad midsommar på dig också fina! ❤
    Låter verkligen som ni haft en toppendag idag!!, och vilken smarrig tårta 🙂 Blev grymt sugen på tårta nu…haha
    Nej, men helt sant, känns inte som att man som ny vill börja byta tider o gnälla, timmarna rullade på idag och vi gjorde en mysig midsommar för de gamla så det kändes som att man gjort något bra idag 🙂
    Dock var jag så trött när jag kom hem att jag somnade ett par timmar…hehe
    Håller tummarna nu för att bebis kanske börjar kännas redo att komma ut inatt eller morgon bitti 🙂
    Själv ska jag ta en dusch nu o sen bara slappa, börjar nämligen redan klockan 06.45 imorgon,
    En stor kram till dig fina!

  11. ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! 23 juni , 2012 den 00:17 #

    så gott med jordgubbstårta 😀

  12. Diana 23 juni , 2012 den 00:28 #

    Du får springa i trappor, blåsa ballonger, köra bil över gupp… ja allt som kan sätta igång det! 😉

  13. trollet 23 juni , 2012 den 01:13 #

    Vilken fin tårta!! Hoppas ni haft en underbara midsommarafton=))

  14. Thessan 23 juni , 2012 den 06:25 #

    ååå vad mysigt, låter som att du har haft en bra midsommar, själv firar jag på jobbet =)

Kommentera

