IKEA vet hur du ska duka på midsommar

20 Jun

15 svar to “IKEA vet hur du ska duka på midsommar”

  1. ior 20 juni , 2012 den 16:03 #

    Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! 🙂

    http://utseendebesatt.blogg.se

  2. Katarina 20 juni , 2012 den 19:21 #

    IKEA är fantastiskt! Jag borde ta mig dit någon gång igen 😉

  3. Pernilla 20 juni , 2012 den 19:22 #

    Vad mycket fint Ikea har fått. Måste försöka göra ett besök dit snar, var länge sen man var där.

    Hoppas du haft en bra dag, kram kram.

  4. Sofia 20 juni , 2012 den 20:16 #

    Mm Ikea vet det mesta om sånt där. 😉

  5. Michelle Bogar 20 juni , 2012 den 20:19 #

    Hej sötnos! Jag är med och designar en väska i Nelly’s grymma tävling och skulle bli så himla glad ifall du kanske skulle vilja rösta på min? Ifall du också är med och tävlar kan du skicka länk till din väska så röstar jag även på din. Puss! LÄNK TILL MITT BIDRAG: http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2253

  6. ami 20 juni , 2012 den 20:34 #

    Det har du så rätt i! skönt att få tillbaka skrivandet 🙂

  7. Diana 20 juni , 2012 den 21:00 #

    Jag såg den där skålen senast jag var där. Hade varit coolt med en marängswiss i den. 🙂

  8. Helena 20 juni , 2012 den 22:37 #

    Hmmm…trodde inte jag behövde nåt på IKEA men det ändrades väldigt snabbt nu…hihi:)

  9. rhulth 20 juni , 2012 den 23:53 #

    Jättefina grejer alltihop! Snart kommer det att bli Ikea för mig (och E såklart) det ska bli jättespännande. Dock så tror jag inte att vi kommer att lägga pengar på ”dyra” saker utan försöka att köra på det billigaste möjligt, så kan man ju alltid ersätta vid senare tillfällen. Dock finns det ju självklart vissa saker som vi är beredda på att lägga lite mer pengar på, för att få kvaliteten.

    Jag tänkte på en sak och jag menar inte detta som något negativt, det är väl pga mina Italienska ”rötter” som jag ens lade märke till det. Jag såg att du gjort ett recept på ”Fettuccine” och det såg väldigt gott ut, men jag tror att du menar ”Fettuccine Alfredo”, om jag inte minns helt fel så är det så själva rätten heter och då för att den traditionellt görs på/med Fettuccine-pasta (lite som tagliatelle, fast bredare) :).

    Fint att du lagt upp alla gissningar kring bebis nu, det är spännade nu när både du och min goda vän L går i sista skedet nu. L har BF idag (20:e), men ännu ingen bebis, men som förstföderska så brukar man ju gå över tiden, eller det är vanligt.

    Sv: Ja, precis jag har sommar jobbat på denna turistbyrå en gång tidigare, förra sommaren. Det är kul att vara tillbaka, har dock fått en liten ”smäll” då jag tror att jag har varit lite väl stressad :/. Kände mig yr och fick ligga på golv i sjukhusfilt etc i måndags men jag mår bättre nu, så tror ”bara” att jag behöver ta det lugnt.

    Ah! Älta är ju jättefint, var där på sommarläger en gång när jag var yngre! Mina föräldrar bor mer i Centrala Nacka, vid Nacka Forum ungefär, ifall du vet var det ligger? 🙂

    Roligt att din sambos familj kommer på besök, eller känns det roligt? Hoppas att pajen blev god, men det tvivlar jag inte på ;).

    Och tack så jättemycket för svaren angående mina bakfrågor!

    Puss och Kram!

  10. Lisa - Kreativ bakning ♥ 21 juni , 2012 den 06:45 #

    sv: tack, vad glad jag blir! Och jag kan bara säga detsamma, din blogg är toppen 🙂 Kram

  11. jonna 21 juni , 2012 den 07:32 #

    haha ja man kan då städa ihjäl sej!!!

  12. soppdieten 21 juni , 2012 den 07:46 #

    Ja de har verkligen lagt upp somriga och midsomriga saker :O)
    http://prinsessbakelsen.blogg.se

  13. Lisa 21 juni , 2012 den 08:30 #

    Så fint 🙂

  14. Carro 21 juni , 2012 den 08:30 #

    Fiint!

  15. trollet 21 juni , 2012 den 09:52 #

    mycket söta saker fanns det där till midsommar eller bara sommarpicknick=) Jobbar hela helgen, men sen blir det lugna gatan=)) Själv då??

Kommentera

